Tomasz Jarosz na czele działu design w Focus Advantage
Agencja Focus Advantage wyodrębniła w swoich strukturach dział designerów. Kierownictwo objął w nim Tomasz Jarosz, poprzednio związany z Arteo Design.
Focus Advantage (należąca do Focus Media Group) uzasadnia, że wyodrębnienie działu zajmującego się designem jest odpowiedzią na potrzeby rynku i marketerów, którzy kładą duży nacisk na wizerunek marki w każdym kanale komunikacji. Wynika to również z planów biznesowych agencji, która chce wzmacniać swoje kompetencje w obszarze marketingu zintegrowanego, a zwłaszcza w shopper marketingu.
Szefem nowego działu w Focus Advantage został Tomasz Jarosz, który przez ostatnie lata był związany z działem projektowym Arteo Design. Jarosz pracował dla klientów i marek z różnorodnych branż (m.in. Coca-Cola, Nivea, Acer, Asus, Philips, Lavazza, US Pharmacia, Ericsson, Orange, Wyborowa, Heineken, Volvo, Żywiec, Nestle, Unilever, BPH/GE, PKO BP), a jego prace były nagradzane w konkursach POPAI i Displayer oraz pojawiły się na wystawach designu w St. Etienne, Weimarze, Budapeszcie, Cieszynie i Warszawie.
- Dział designowy w Focus Advantage będzie zatem wsparciem dla pozostałych firm w Focus Media Group: agencji interaktywnej Comfitura i eventowo-fieldmarketingowej Imagine Nation - zapowiada Jarosz.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Jarosz na czele działu design w Focus Advantage