Tomasz Karolak wkręca Katarzynę Zielińską w reklamie burgerów Maestro
McDonald's Polska ruszył z kampanią reklamową burgerów Maestro, które powracają do oferty sieci. Kampanię przygotowały DDB Warszawa, OMD, OTO Film i 24/7Communication.
Centralnym punktem kampanii jest 6-minutowy film z udziałem Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej. Aktor zabiera koleżankę na burgera, ale ta nie spodziewa się dokąd. Cały materiał utrzymano w konwencji tzw. pranka, czyli "wkręcenia" osoby w zabawną i niespodziewaną dla niej sytuację
Skrót filmu będzie emitowany jako reklama telewizyjna.
W poprzednich filmach McDonald's w tej konwencji goście małych burgerowni zaskakiwani byli smakiem burgera Maestro.
Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa, za zakup mediów OMD, komunikację PR zrealizowała agencja 24/7Communication. Produkcję video zrealizowało OTO Film.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Karolak wkręca Katarzynę Zielińską w reklamie burgerów Maestro
Prawdziwa wkrętka.
Czekam na więcej...
A! To są ciarki żenady.