SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Karolak nową twarzą platformy Plusa na Kartę

Twarzą kolejnej odsłony platformy komunikacyjnej „Dodajemy wolności Ci” Plusa na Kartę (Polkomtel) został aktor Tomasz Karolak. Akcja przygotowana przez agencję Brain promuje wideorozmowy i pakiet 120 GB w ofercie Plusa na Kartę.

Twarzą kolejnej odsłony platformy „Dodajemy wolności Ci" Tomasz Karolak, który w wcielił się w trzy trudne role: Karola - głównego bohatera, żony i teściowej. Platforma komunikacyjna Plusa na Kartę prezentuje historie „typowej” polskiej rodziny.  Operator zapowiada kolejne odsłony kampanii. Obecna realizowana jest w telewizji.

Najnowsza kampania reklamowa nawiązuje do swobody korzystania z Internetu w Plusie i w humorystyczny sposób promuje wideorozmowy i pakiet 120 GB w telefonie. Spot wspiera promocję, w której klienci ofert Plus na Kartę mogą na 90 dni dostać 120 GB, czyli trzy pakiety po 40 GB, przyznawane automatycznie co 30 dni.

Karolak nową twarzą Plusa na Kartę

Autorem, realizowanej od ponad roku platformy „Dodajemy wolności Ci” i jej nowej odsłony jest agencja Brain. Film wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk, a wyprodukował dom produkcyjny TFP, postprodukcją zajęły się Televisor, Zstudio&Burza. 

Scenariusz przygotowali Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Michał Nowosielski, Maciej Łubieński, Paweł Bijak. Za zakup mediów odpowiada Vizeum.

W ostatnich kampaniach Plusa na Kartę, w humorystycznych skeczach oglądaliśmy artystę kabaretowego Igora Kwiatkowskiego (Kabaret Paranienormalni).

W maju tego roku Tomasz Karolak wystąpił w kampanii Sunday Polska, producenta instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Akcja o charakterze wizerunkowym prowadzona jest pod hasłem „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.”

Dołącz do dyskusji: Tomasz Karolak nową twarzą platformy Plusa na Kartę

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Historyk sztuki
Od razu mnie odrzuciło od tej promocji.....
0 0
odpowiedź
User
Alonso
Igor Kwiatkowski był dużo lepszy. Karolak jest kiepski, czyli bardzo dobrze pasuje do oferty. Kiepski reklamuje kiepską sieć
0 0
odpowiedź
User
knaga rafalali
Ta reklama trwa tylko 30 sekund, ale ilość czerstwych dowcipów słownych w niej zawartych jest przytłaczająca.
0 0
odpowiedź