Tomasz Kordowski specjalistą ds. public relations w PR time
Tomasz Kordowski dołączył do agencji PR time, obejmując stanowisko specjalisty ds. public relations. Wcześniej przygotowywał projekty PR dla firm z branży healthcare i FMCG oraz organizacji pozarządowych.
Jako specjalista ds. public relations w PR time Tomasz Kordowski odpowiada za wsparcie bieżących projektów PR agencji. Pracuje w zespole obsługującym głównych klientów firmy.
Wcześniej przez dwa lata Kordowski realizował projekty z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, w tym również CSR, dla firm z branży healthcare i FMCG oraz organizacji pozarządowych, m.in. Wyeth Polska, Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris i Novartis Poland. Dla ZM Pamso współtworzył kampanię „Zawsze świeże” wpisaną przez FOB do raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” za rok 2008.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kordowski specjalistą ds. public relations w PR time