Tomasz Kosko awansował na nowe stanowisko w Polpharmie
Tomasz Kosko awansował na stanowisko head of consumer insight w firmie farmaceutycznej Polpharma - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje tu ponad 9 lat.
Tomasz Kosko ostatnio, od wiosny 2020 roku pełnił funkcję head of consumer communication team. Odpowiadał za całość procesów komunikacji konsumenckiej, w tym głównie komunikację tv, digital i wszystkie inne konsumenckie kanały, analitykę efektywności, ekonometrię, PR oraz kreację i produkcję komunikacji, w tym za współpracę z agencjami mediowymi, reklamowymi, digitalowymi, PR, domami produkcyjnymi itp.
W Polpharmie od 9 lat
Kosko w Polpharmie pracuje ponad 9 lat. Zaczynał jako media manager. Po pięciu latach został senior consumer communication team managerem.
Wcześniej przez ponad dwa lata pracował w USP Zdrowie jako senior media specialist. Przedtem był senior media plannerem/buyerem w domu mediowym Zenith (Publicis Media), a także pracował w PanMedia Western (obecnie MullenLowe MediaHub).
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kosko awansował na nowe stanowisko w Polpharmie