Tomasz Kot w kolejnej telezakupowej reklamie Netii (wideo)
Do emisji trafił drugi spot Telewizji Osobistej Netii z Tomaszem Kotem nawiązujący do stylistyki telewizyjnych telezakupów. Kampanię przygotowały firmy Brasil, Carat Polska i Value Media.
W nowej reklamie Telewizji Osobistej Netii Tomasz Kot wspólnie z partnerką przekonują, że oglądanie telewizji to świetny pomysł na spędzanie czasu, kiedy jest brzydka pogoda. Spot informuje, że Telewizja Osobista kupowana wspólnie z pakietem internetowym za 45,90 zł kosztuje 39 zł miesięcznie.
W takiej samej stylistyce, telewizyjnych programów telezakupowych, utrzymana była pierwsza reklama tej oferty (obejrzyj ten spot).
Obecna odsłona kampanii, tak samo jak poprzednia, jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie.
Reklamy przygotowała agencja Brasil, a za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot w kolejnej telezakupowej reklamie Netii (wideo)