Tomasz Kot w rodzinnych rozmowach z „psem” reklamuje Jump Family w T-Mobile (wideo)
Do emisji trafiły nowe reklamy taryfy Jump Family w T-Mobile z udziałem Tomasza Kota jako głowy rodziny, której towarzyszy bohater w przebraniu psa. Kampanię przygotowały i realizują agencja DDB & Tribal i dom mediowy Starcom.
Kampania oferowanej przez T-Mobile Polska taryfy Jump Family z udziałem Tomasza Kota zaczęła się w połowie kwietnia. Pierwsze reklamy pokazywały, jak Kot z rodziną i chłopakiem w przebraniu psa odwiedza salon tej sieci i kupuje promowaną usługę (obejrzyj te spoty).
Nowe spoty są utrzymane w konwencji serialu familijnego - pokazują zabawne rozmowy Kota z chłopakiem i innymi członkami rodziny.
Reklamy podkreślają, że w ramach wyższych planów taryfowych Jump Family otrzymuje się nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz pakiety internetowe (zobacz szczegóły).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamująca Jump Family jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. serwisy wideo i portale społecznościowe), radiu, prasie, na outdoorze (m.in. ekrany digital signage) oraz w kanałach własnych T-Mobile Polska (przede wszystkim w punktach sprzedaży).
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot w rodzinnych rozmowach z „psem” reklamuje Jump Family w T-Mobile (wideo)