Tomasz Leleno rzecznikiem prasowym Narodowego Instytutu Kardiologii
Tomasz Leleno został kierownikiem biura komunikacji i rzecznikiem prasowym Narodowego Instytutu Kardiologii w Warszawie.
Tomasz Leleno odpowiada za doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji, współpracę z mediami, a także zarządzanie projektami specjalnymi Narodowego Instytutu Kardiologii
Poprzednio blisko 6 lat pracował jako rzecznik prasowy i szef Biura Prasowego Naczelnej Izby Aptekarskiej. W tym czasie stworzył od podstaw strategię komunikacji tej organizacji. Koordynował również projekty edukacyjne realizowane wspólnie z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ), Centrum e-Zdrowia (CeZ), WHO Poland i WHO Europe.Jest jednym z autorów kampanii wizerunkowej zawodu farmaceuty: „Po pierwsze farmaceuta”.
Tomasz Leleno wcześnej w Grupie Adamed
Wcześniej, przez 4,5 roku związany był z farmaceutyczną Grupą Adamed gdzie jako PR manager odpowiadał m.in. za współtworzenie i realizację strategii firmy w zakresie komunikacji korporacyjnej, relacje z mediami, współorganizowanie eventów i wydarzeń specjalnych, a także koordynację kampanii wizerunkowych.
Doświadczenie gromadził też jako rzecznik prasowy PFRON oraz w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Leleno rzecznikiem prasowym Narodowego Instytutu Kardiologii
czy "z polecenia" ?