Tomasz Lis za udział w reklamie zarobi 700 tys. zł
Ile za udział w kampanii reklamowej dostaną ludzie mediów? TomaszLis może uzyskać 700 tys. zł, Kamil Durczok - 642 tys. Wysokowyceniani są również Monika Olejnik, Wojciech Mann, Kinga Rusin,Szymon Majewski, Hubert Urbański, Piotr Kraśko, Grzegorz Miecugow iEwa Drzyzga.
Miesięcznik "Forbes" opublikował już kolejny raport pt.: '100najcenniejszych gwiazd polskiego show - biznesu'. W porównaniu zpoprzednim rankingiem stawki poszły zdecydowanie w górę. Zamykającypoprzednią listę Karol Strasburger uzyskał od agencji reklamowych,wycenę 165 tys. złotych. Dziś, żeby znaleźć się wśród stu polskichgwiazd najbardziej poszukiwanych przez reklamodawców, trzeba byłokwoty aż 275 tys. złotych.
Michał Wiśniewski, w 2006 r. najwyżej wyceniony w rankingumiesięcznika "Forbes" gwiazdor polskiego show--biznesu, spadł zpierwszego miejsca aż na 62. Dziś na reklamówkę z jego udziałemfirmy są skłonne wydać zaledwie 340 tys. zł - o 400 tys. zł mniejniż przed rokiem.
Czołówka rankingu (cena jaką skłonne byłyby zapłacićagencje reklamowe, PLN):
1. Marek Kondrat - 800 000
2. Tomasz Lis - 700 000
3. Kamil Durczok - 642 000
4. Edyta Górniak - 625 000
5. Janusz Gajos - 600 000
6. Bogusław Linda - 600 000
7. Krystyna Janda - 592 000
8. Robert Kubica - 575 000
9. Leo Beenhakker - 542 000
10. Borys Szyc - 540 000
11. Monika Olejnik - 533 000
19. Wojciech Mann - 480 000
30. Kinga Rusin - 425 000
Szymon Majewski - 425 000
33. Hubert Urbański - 417 000
35. Piotr Kraśko - 412 500
37. Grzegorz Miecugow - 400 000
37. Ewa Drzyzga - 400 000
40. Tomasz Sekielski - 391 000
44. Krzysztof Ibisz - 387 000
49. Tomasz Kammel - 375 000
Justyna Pochanke - 375 000
55. Andrzej Morozowski - 370 000
60. Kuba Wojewódzki - 342 000
62. Martyna Wojciechowska - 340 000
64. Katarzyna Dowbor - 333 500
Jacek Żakowski - 333 500
72. Maciej Orłoś - 320 000
Katarzyna Kolenda-Zaleska - 320 000
75. Bogdan Rymanowski - 312 500
88. Grażyna Torbicka - 288 000
90. Hanna Smoktunowicz - 280 000
Piotr Najsztub - 280 000
94. Pascal Brodnicki - 275 000
Jarosław Kret - 275 000
Jak przypomina "Forbes" w minionym roku w mediach pojawiło sięponad 30 nowych reklamówek i ogłoszeń prasowych z udziałem polskichcelebrity - od ubezpieczeń po markety ze sprzętem RTV i AGD orazkliniki stomatologiczne. Nigdy dotąd polska reklama nie była taknasycona gwiazdami jak w pierwszej połowie 2007 roku. Szczególnąuwagę zwraca fakt, że wiele z nich wystąpiło w tego typuprodukcjach po raz pierwszy. Na przykład Borys Szyc (serial"Oficer") zareklamował samochody Renault, Agnieszka Dygant("Niania") farby do włosów L'Oréal, Danuta Stenka - Eurobank, abracia Mroczkowie ("M jak miłość") pośrednika finansowego Expander.Wszyscy znaleźli się na ubiegłorocznej liście "Forbesa" zkomentarzem, że czekają na swoją szansę promowania czegoś, cobędzie pasowało do ich wizerunku.
Forbes korzystał z danych agencji reklamowych: DDB CorporateProfile, DougFaberFamily, Publicis, TBWA oraz Young &Rubicam.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Lis za udział w reklamie zarobi 700 tys. zł