Tomasz Lisewski awansuje w Philipsie w Amsterdamie
Tomasz Lisewski, dyrektor generalny w sektorze Consumer Lifestyle Philips Polska, od lipca 2011 roku pełnić będzie funkcję global marketing leader Personal Care Philips w centrali firmy w Amsterdamie.
Lisewski z firmą Philips związany jest od kwietnia 2009 roku. Do jego obowiązków na nowym stanowisku należeć będzie marketing Personal Care (produkty do pielęgnacji osobistej, m.in. golarki, pielęgnacja włosów) na całym świecie.
Lisewski pochodzi z Gdańska. Ukończył handel zagraniczny na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia MBA. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w firmach San oraz Goman. Przez kolejnych 11 lat związany był z firmą Kimberly-Clark, gdzie rozpoczynał od regionalnego marketingu marki Kleenex, poprzez general managera w Polsce, po dyrektora w europejskiej centrali w Anglii i Rosji.
W wolnych chwilach Lisewski lubi grać w piłkę, koszykówkę i gry planszowe z synami i przyjaciółmi, a także czytać książki.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Lisewski awansuje w Philipsie w Amsterdamie