Tomasz Pudlis dyrektorem sprzedaży grupy Gazeta.pl, odchodzi Bartosz Wysocki
Z początkiem czerwca br. stanowisko dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl obejmie Tomasz Pudlis. Będzie odpowiadał za obsługę agencyjną i pracę biura reklamy Gazeta.pl. Zastąpi Bartosza Wysockiego, który odchodzi z Agory.
Tomasz Pudlis od początku czerwca br. będzie nowym dyrektorem sprzedaży Grupy Gazeta.pl (należącej do Agory). Zastąpi na tym stanowisku Bartosza Wysockiego, który po 11 latach pracy odchodzi z firmy.
Jako dyrektor sprzedaży Grupy Gazeta.pl Tomasz Pudlis będzie odpowiadał za obsługę agencyjną i pracę biura reklamy grupy. - Jestem przekonany, że doświadczenie Tomasza Pudlisa szczególnie z zakresu monetyzacji powierzchni reklamowych oraz tworzenia kompleksowych strategii sprzedażowych pozwoli nam dodatkowo umocnić naszą pozycję na rynku - rekomenduje go Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu internetowego w Agorze.
Pudlis poprzednio przez sześć lat był szefem internetowej sieci reklamowej Business Ad Network (BAN), która ponad rok temu razem z Grupą Money.pl została przejęta przez Grupę Wirtualna Polska. W BAN jego funkcję z końcem maja przejmie Michał Dzienisz.
Wcześniej Tomasz Pudlis był m.in. prezesem sieci reklamy kontekstowej BusinessClick oraz dyrektorem handlowym Money.pl. Z Grupą Money.pl był związany łącznie przez 13 lat. Przedtem, w latach, 2000-2003 pracował w Getin SP, gdzie zajmował się współpracą z sieciami i agencjami reklamowymi.
Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunkach prawa oraz zarządzania i marketingu. Ukończył także program management w ICAN Institute.
Z funkcji dyrektora sprzedaży Grupy Gazeta.pl odchodzi Bartosz Wysocki. Jednocześnie rozstaje się z Agorą, w której pracował przez 11 lat. Jego dalszych planów zawodowych na razie nie podano.
Według badania gemiusAudience w marcu br. strony i aplikacje Grupy Gazeta.pl miały 11,68 mln realnych użytkowników (a sam portal Onet.pl - 7,26 mln) na komputerach, 9,2 mln na smartfonach i 1,21 mln na tabletach.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Pudlis dyrektorem sprzedaży grupy Gazeta.pl, odchodzi Bartosz Wysocki
Nie ma już na szczęście Wyszyńskiej na stołku dyrektora marketingu, nie będzie Wysockiego - może coś pozytywnego w końcu z tego wyniknie