Tomasz Sakiewicz traci funkcję w komisji PZPN
Tomasz Sakiewicz, szef Telewizji Republika i redaktor naczelny „Gazety Polskiej” nie zasiada już w komisji ds. mediów i marketingu w Polskim Związku Piłki Nożnej – podało Radio Zet.
Sakiewicz wszedł do komisji ds. mediów i marketingu PZPN w październiku 2021 roku. Organ liczył 20 osób. Do komisji powołano Szymona Sikorskiego - CEO agencji Publicon, Michała Lisieckiego – założyciela PMPG Polskie Media SA, Marka Szkolnikowskiego – ówczesnego szefa TVP Sport, Łukasza Korusa, Pawła Bobyka (CEO hyperCrew), Tomasza Kozłowskiego.
Na czele komisji stał Grzegorz Stańczuk, w chwili powołania dyrektor marketingu i sponsoringu PZPN.
Komisja mediów i marketingu w PZPN
Komisja statutowa ds. mediów i marketingu PZPN jest komisją statutową ma wpływ na to, jak kształtuje się polityka medialna i marketingowa Związku. Jednak od powołania zebrała się tylko dwa razy. W związku z tym trudno ocenić jej faktyczny wpływ na stopień realizacji powierzonych zadań.
PZPN nie podaje powodu usunięcia Tomasza Sakiewicza z komisji.
Jak podaje TVP Sport, 27 lutego PZPN wybrał nowy skład komisji. Na jej czele stanął rzecznik PZPN Tomasz Kozłowski. Obok niego w komisji zasiadają Paweł Drażba, Dariusz Dobek, Danuta Drabik-Martowicz, Wojciech Górski, Bożydar Iwanow, Tomasz Kowalczyk, Krzysztof Marciniak, Agnieszka Matuszewska, Paweł Mogielnicki, Dominik Mucha, Łukasz Pado, Przemysław Pawlak, Dominik Wardzichowski, Bartosz Wiśniewski, Emil Wojda i Paweł Wołosik.
Statut zobowiązuje członków komisji do zachowania uczciwości, bezstronności oraz lojalności wobec Związku, nieujawniania informacji pozyskiwanych w toku prac organu oraz do profesjonalizmu.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Sakiewicz traci funkcję w komisji PZPN
Mimo wszystko bardziej przypomina piłkę.