Tomasz Sofuł dyrektorem działu online w Eurozecie
Tomasz Sofuł został nowym dyrektorem działu online w Grupie Eurozet. Stanowisko to do początku tego roku zajmowała Marta Czartoryska-Żak.
Sofuł będzie odpowiedzialny za wdrożenie strategii rozwoju serwisów internetowych wszystkich stacji grupy oraz za rozwiązania mobilne. Będzie podlegać bezpośrednio prezesowi spółki Andrzejowi Matuszyńskiemu.
Poprzednim dyrektorem działu online w Grupie Eurozet była Marta Czartoryska-Żak, która w styczniu br. zrezygnowała z tego stanowiska, zostając doradcą zarządu. Ostatecznie odeszła ze spółki i w maju br. rozpoczęła pracę w Grupie Wirtualna Polska (więcej na ten temat). Z kolei w kwietniu br. konsultantem zarządu Eurozetu ds. internetu został Andrzej Sienkiewicz (dowiedz się więcej).
Tomasz Sofuł ostatnio związany był z Gremi Media jako dyrektor produktowy w obszarach czasopism oraz online. Wcześniej przez ponad pięć lat pracował w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektor marketingu magazynów „Newsweek” oraz „Forbes”, odpowiadając również za rozwój serwisów internetowych obu tytułów. W przeszłości był kierownikiem promocji i rozwoju online w Edipresse Polska. Pracował również w Link4, wprowadzając na polski rynek pierwsze ubezpieczenia komunikacyjne online.
W marcu br. serwisy internetowe Eurozetu miały 592,2 tys. użytkowników i 5,7 mln odsłon (dane Megapanel PBI/Gemius).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Sofuł dyrektorem działu online w Eurozecie
teraz kolejny specjalista?
a pracował on kiedyś w radiu?
może euroBzdet zacznie wymagać doświadczenia radiowego?
tak się składa, że praca w radiu to nie robota w macrocash!