Tomasz Szlufik odchodzi z goodagency, zakłada moodagency
Od stycznia Tomasz Szlufik, dotychczasowy współwłaściciel goodagency razem z częścią zespołu rozpoczął działalność jako moodagency.
Poznańska moodagency oferuje usługi z zakresu technologii internetowych, budowania strategii komunikacji, brandingu, identyfikacji, multimediów, działań PR i zarządzania kryzysowego i media relations. Ponadto oferuje prowadzenie kampanii reklamowych, wsparcie sprzedaży, szkolenia oraz projektowanie przestrzeni użytkowej.
- Uznałem, że zespół projektantów, który stworzyłem nie wykorzystywał swojego potencjału przy projektach realizowanych przez goodagency. Chcemy skupić się na projektowaniu strategii komunikacji i identyfikacji marek. Dla mnie ważny jest styl pracy, czyli mood - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Szlufik.
Tomasz Szlufik od 17 lat zawodowo zajmuje się zagadnieniami komunikacji marek. Wcześniej był fotoreporterem „Gazety Wyborczej” i wydawcą miesięcznika kultury klubowej „Mapa”. W moodagency zatrudnia 9 osób, w tym pięcioro projektantów.
Za strategię komunikacji i zagadnienia PR odpowiada Tomasz Lisiecki, były dziennikarz, korespondent wojenny PAP i Telewizji Polsat, do niedawna odpowiedzialny za komunikację społeczną Miasta Poznania.
Funkcję account managera pełni Barbara Niewiadowska-Rubiś, do niedawna odpowiedzialna za promocję Miasta Poznania. Doświadczenie gromadziła w pracy dla polskich i amerykańskich agencji.
Zespół tworzy też Katarzyna Pożarlik, architekt, która 20 lat kariery zawodowej spędziała w USA. Pracowała m.in. w Smith Gill Architecture (Chicago) gdzie realizowała duże projekty w Abu Dhabi, Dubaju, Seulu i Chicago. W przeszłości pracowała także w Surinamie w Ameryce Południowej, gdzie projektowała pasywną i ekologiczną architekturę.
Moodagency pracuje m.in. dla BZWBK, Cembrit, Leroy Merlin, Emergo, Tasomix oraz osób publicznych. Ponadto współpracuje z Centrum Rezydencji Teatralnej Scena Robocza w Poznaniu i Drużyną Szpiku.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Szlufik odchodzi z goodagency, zakłada moodagency