Tomek Bacański, Tomek Różański i Paweł Moczarski w Adv.pl (Lemon Sky)
Tomek Bacański, Tomek Różański oraz Paweł Moczarski dołączyli do działu SEM agencji interaktywnej Adv.pl (Lemon Sky).
Tomek Bacański jest ekspertem w zakresie search marketingu, ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu i nadzorze projektów internetowych. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych w wyszukiwarkach, których podstawowym parametrem jest ROI. Był zaangażowany – na poziomie planowania, wdrożenia oraz optymalizacji strategii wyszukiwarek – w projekty realizowane dla takich marek jak Agora, Energia, Ministerstwo Gospodarki RP, Athletes Foot, Nutricia, Lukas Bank oraz Kolporter. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.
Tomek Różański swoje pierwsze kroki w branży stawiał pracując dla Google Polska. Zbudował i zoptymalizował ponad 500 kampanii AdWords. Dotychczas zajmował się również wsparciem klienta w zakresie działań reklamowych. Pracował zarówno dla większych firm, w tym 5aSec czy Top English School, jak również dla wielu mniejszych przedsiębiorstw. Jest absolwentem Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.
Paweł Moczarski z branżą SEM jest związany od 2006 roku. W swojej karierze zawodowej przeprowadził wiele kampanii internetowych. Wiedzę teoretyczną zdobywał na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Dołącz do dyskusji: Tomek Bacański, Tomek Różański i Paweł Moczarski w Adv.pl (Lemon Sky)