Totalizator Sportowy szykuje nową strategię komunikacji dla Multi Multi
Totalizator Sportowy na 2018 rok planuje szerokie działania reklamowe gry Multi Multi. Będą one realizowane w oparciu o zupełnie nową koncepcję kreatywną - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
Multi Multi to gra wprowadzona do oferty Totalizatora Sportowego w 1996 roku. Do 2000 roku była, według spółki, jedną z najlepiej sprzedających się gier liczbowych. Obecnie nie ma już tak wysokiego udziału w sprzedaży Totalizatora, generuje 15,75 proc. jej wartości.
Multi Multi pozycjonowana jest jako gra, w której gracz wybierając sposób gry sam decyduje o wysokości wygranej. Totalizator planuje na przyszły rok działania reklamowe w oparciu o nową strategię komunikacji, którą ma przygotować wybrana w trwającym właśnie przetargu agencja reklamowa.
Zaplanowane działania mają być adresowane głównie do osób w wieku 35-54 lata, które grają w różnego rodzaju gry liczbowe. Kampanie mają na celu wsparcie sprzedaży gry Multi Multi, zwiększenie w sprzedaży kuponów z tzw. Plusem, lojalizowanie obecnych graczy oraz pozyskiwanie nowych. Ponadto mają budować wizerunek Multi Multi jako marki, której wartościami są sprawczość i wolność. Kampanie mają być oparte o insight: „chcę mieć wpływ na swoje życie, jak chcę coś osiągnąć, to działam”.
Działania reklamowe zaplanowane na przyszły rok mają mieć charakter produktowy i edukacyjny. Mają przede wszystkim eksponować najważniejsze korzyści i atrybuty gry Multi Multi. Kampanie mają też pokazać Multi Multi jako atrakcyjną grę, której podstawowym atrybutem jest możliwość dowolnego jej kształtowania i dopasowania do swoich potrzeb, a także przełamywać przekonanie, że jest to gra trudna i skomplikowana.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy szykuje nową strategię komunikacji dla Multi Multi