SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalizator Sportowy szuka doradcy, który pomoże mu wybrać dom mediowy

Totalizator Sportowy przygotowuje się do wyboru domu mediowego. Obecnie szuka firmy, która pomoże mu w przetargu na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Totalizator Sportowy zaprosił firmy doradcze do składania ofert w związku z planowanym przetargiem mediowym. Spośród zgłoszeń wybierze jedną lub dwie firmy, które będą mu doradzać w postępowaniu na obsługę mediową.

Prowadzone przez spółkę obecne postępowanie jest podzielone na dwie części. Pierwsza dotyczy wyboru firmy, która będzie doradzać w wyborze domu mediowego przez Totalizator. W tym przypadku wybrana firma będzie miała za zadanie zarekomendować spółce listę domów mediowych, które ta powinna zaprosić do przetargu. Potem przygotuje i przeprowadzi wspólnie z nią przetarg na obsługę mediową.

Druga z kolei związana jest z wyborem firmy, która będzie wspierać spółkę podczas badania i oceny ofert złożonych przez domy mediowe ubiegające się o obsługę mediową Totalizatora. W tym przypadku wybrana firma będzie wspierać Totalizator w badaniu i ocenie ofert złożonych oraz zarekomenduje spółce wybór najlepszej oferty.

Wybrane firmy będą pracować dla spółki do końca br.

Zainteresowane firmy mogą złożyć po jednej ofercie: albo odnoszącą się do jednej z części postępowania lub jedną ofertę na obie części łącznie.

Od dłuższego czasu planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora zajmuje się dom mediowy Zenith. Za obsługę reklamową spółki odpowiadają cztery agencje, wybrane przez spółkę jesienią ub.r.: Ddb&tribal, Saatchi&Saatchi, Digital Brothers i Apella.

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy szuka doradcy, który pomoże mu wybrać dom mediowy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Ludzie, to oni będą płacić miliony doradczej korporacji, bo sami nie potrafią ocenić, który pomysł kreatywny jest dobry? Co to za żenada. To marnotrastwo pieniędzy. i zarząd to akceptuje? A może to dupochronka? Powinni zatrudnić kompetente osoby do digitalu, do marketingu ATL/BTL i pracować z agencjami i domami. Tak się to robi efektywnie.
odpowiedź
User
TenCoWie
Wyborne... "wybierze jedną lub dwie firmy"... Już widać tłumy audytorów mediowych (no dobra, tylu aż ich nie ma ale...) którzy z chęcią podzielą się ze swoimi konkurentami (na co dzień) swoim know-how i wspólnie będą wypracowywać rekomendacje
Co za "piękny umysł" wymyśla takie bzdury???

odpowiedź
User
Krótko i na temat
Zamiast "Od dłuższego czasu planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora zajmuje się dom mediowy Zenith." powinno być "Od dłuższego czasu, przepompowywaniem lewej kasy Totalizatora zajmuje się (...)".
odpowiedź