Totalizator Sportowy wybiera audytora mediowego
Totalizator Sportowy rozpoczął w trybie postępowania ofertowego proces wyboru firmy audytorskiej, która przez 21 miesięcy będzie zajmować się oceną jego kampanii reklamowych pod kątem realizacji przez dom mediowy.
Wybrana firma będzie odpowiedzialna za ocenę i analizę media planów (ogólnie oraz w poszczególnych mediach), ocenę ich zgodności ze strategią mediową, ocenę i analizę całościowej strategii mediowej. Zajmie się też sprawdzaniem parametrów kampanii pod kątem GRP, zasięgu, CPP, rozliczaniem kampanii a także wyliczeniem wynagrodzenia bonusowego dla domu mediowego.
Umowa zostanie zawarta na okres 21 miesięcy. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 5 lipca br.
Totalizator Sportowy podobne postępowanie prowadził wiosną ub.r. W jego wyniku nawiązał współpracę z firmą Media Strategy.
Obsługą mediową kampanii reklamowych Totalizatora Sportowego zajmuje się Starcom, który pozyskał to zlecenie w styczniu br., przejmując je w efekcie przetargu od Zenith (obie agencje należą do Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera audytora mediowego