SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tourism Australia wstrzymuje kampanię reklamową z Kylie Minogue (wideo)

Organizacja turystyczna Tourism Australia wstrzymała trwającą od kilku dni kampanię, w której piosenkarka Kylie Minogue promowała ten kraj jako idealne miejsce na letni wypoczynek. Stało się tak wskutek krytyki tych działań w obliczu obecnej sytuacji w Australii i trwających tam pożarów.

Kampania „ Matesong ” przygotowana przez agencję M&C Saatchi była kontynuacją popularnej kampanii „Dundee”.
Skierowana była głównie do Brytyjczyków i pokazywała im Australię jako ciekawe miejsce na letni wypoczynek. W klipie reklamowym Kylie Minogue śpiewała o zaletach Australii - urzędowym angielskim, pogodzie sprzyjającej wakacjom, a także gamie własnych zwyczajów i tradycji. Słowa piosenki nawiązywały prześmiewczo do brexitu, przez jaki przechodzą mieszkańcy Wielkiej Brytanii. Obok Minogue w reklamie wystąpili również komik Adam Hills i zawodnik krykieta Shane Warne.

W związku z trwającymi w Australii pożarami organizacja postanowiła wstrzymać kampanię. W wydanym oświadczeniu poinformowano: „W najbliższych tygodniach będziemy więcej kontaktować się z przedstawicielami przemysłu i rządu stanowego w sprawie pożarów buszu i ścieżki rozwoju naszego sektora. Biorąc pod uwagę szeroki zasięg międzynarodowy, koncentrujemy się na opracowaniu podejścia mającego na celu zminimalizowanie jakiegokolwiek wpływu na turystykę oraz ochronę i budowanie reputacji Australii jako międzynarodowego miejsca turystycznego”.

Kampania nie w porę

Start kampanii wzbudził zdziwienie Australijczyków, którzy zaczęli kwestionować priorytety rządu na oficjalnym kanale turystyki Australii, gdzie kampania uzyskała ponad 1,6 mln wyświetleń: „To teraz wygląda jak dziwny, surrealistyczny żart. Turyści, którzy przybyli, musieli ewakuować się i nigdy nie wrócą."

Organizacja nie określiła, kiedy wznowi kampanię.

Inna australijska agencja - DDB - przygotowała z kolei świąteczną akcję, w ramach której przedstawia skutki trwających w Australii pożarów. Jest to nietypowa świąteczna choinka w Sydney - to wykonane ze spalonych elementów drzewko.  symbolizujące ogrom strat ma wspierać ludzi dotkniętych pożarami i budzić nadzieję w trudnej sytuacji.

Dołącz do dyskusji: Tourism Australia wstrzymuje kampanię reklamową z Kylie Minogue (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl