Toygar Bazarkaya na czele kreacji w agencji dedykowanej obsłudze McDonald's
Toygar Bazarkaya, ostatnio związany z Havas przechodzi do należącej do Omnicom Group agencji We Are Unlimited, którą utworzono w celu obsługi McDonald's.
Omnicom zatrudnia Toygara Bazarkaya na stanowisko chief creative officera w We Are Unlimited, agencji, która została utworzona w Chicago na początku br. w celu obsługi sieci restauracji McDonald's.
Toygar Bazarkaya do marca br. pełnił funkcję chief creative officera w agencji Havas i odpowiadał za obie Ameryki. Rozstał się z firmą w związku z reorganizacją jej struktur.
Pracę w We Are Unlimited rozpocznie 15 maja. Będzie raportować do Ari Weiss, chief creative officera w DDB North America, który nadzoruje kreacje We Are Unlimited.
Przed dołączeniem do agencji Havas w 2015 roku, Toygar Bazarkaya pięć lat pracował w agencji BBDO New York, gdzie pracował z takimi klientami, jak Mars, HP, Campbell's. Wcześniej związany był z takimi agencjami, jak Jun Von Matt, DDB, Mullen.
Współpraca pomiędzy agencją We Are Unlimited a McDonald's rozpoczęła się w styczniu br. kampanią pod hasłem „There's a Big Mac for that”.
Omnicom przejął obsługę reklamową McDonald's od agencji Leo Burnett, w wyniku wygranego przetargu.
Dołącz do dyskusji: Toygar Bazarkaya na czele kreacji w agencji dedykowanej obsłudze McDonald's