Polski oddział Toyoty przygotował europejską kampanię Corolli
„Zakochaj się na nowo” to nowa kampania Toyoty w Europie, która została zrealizowana przez Toyota Motor Poland. Promuje Corollę w wersji GR Sport.
Kampania „Zakochaj się na nowo to pierwsza reklama w całości przygotowana i wyprodukowana przez polski oddział Toyoty na europejski rynek i trzecia nakręcona w naszym kraju.
Spot powstał w Warszawie w listopadzie. Aktorzy wcielający się w role bohaterów otrzymali wsparcie choreografa oraz specjalnie przygotowane kostiumy, umożliwiające realną metamorfozę, bez ingerencji cyfrowych animacji. Prace zostały przeprowadzone zgodnie z rygorystycznymi procedurami sanitarnymi, wymuszonymi przez pandemię.
60-sekundowy spot „Zakochaj się na nowo” zadebiutował w mediach 14 lutego.
Kreację i planowanie mediów przygotowała agencja The & Partnership Poland. Reklamę wyreżyserował Marcin Filipek, produkcją i postprodukcją zajęły się Film Produkcja, Rio de Post, Ucho Studio.
Dołącz do dyskusji: Polski oddział Toyoty przygotował europejską kampanię Corolli