Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski znów reklamują ofertę wyprzedażową Toyoty (wideo)
Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamującą ofertę wyprzedaży modeli z rocznika 2019. Kolejny raz markę promuje dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski w rozmowach z Romanem Młodkowskim.
Spoty z kampanii, tak samo jak wcześniejsze reklamy Toyoty z Włodzimierzem Zientarskim, są utrzymane w konwencji „Auto Magazynu”. Tym razem rozmowę z dziennikarzem w jednym spocie prowadzi znany z poprzednich kampanii Roman Młodkowski, a w dwóch reklamach - inny prowadzący.
Zientarski podkreśla zalety nowych samochodów Toyota, m.in. w zakresie bezpieczeństwa, komfortu prowadzenia i przestrzeni w aucie. Zaznacza, że od kilku lat modele tej marki są projektowane na autorskiej platformie Toyota New Global Architecture (TNGA).
Włodzimierz Zientarski w reklamach Toyoty występuje od sześciu lat. Oprócz ofert wyprzedażowych promował m.in. modele hybrydowe.
Roman Młodkowski w spotach z Zientarskim pojawił się latem ub.r. Młodkowski rozpoznawalność zyskał pracują przez kilkanaście lat jako dziennikarz w Grupie TVN, w latach 2016-2018 był dyrektorem pionu biznesu i finansów w Grupie Onet-RAS Polska (obecnie Ringier Axel Springer Polska), a wiosną br. został dyrektorem strategii i komunikacji w firmie Operator Chmury Krajowej uruchomionej przez Polski Fundusz Rozwoju i PKO Bank Polski.
Nowa akcja reklamowa Toyoty obejmuje telewizję, radio, internet oraz punkty sprzedaży.
Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja The&Partnership.
Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski znów reklamują ofertę wyprzedażową Toyoty (wideo)