Tribestan plus: Spełnijmy zmysłowe marzenia
Pod hasłem „Spełnijmy zmysłowe marzenia” ruszyła kampania reklamowa preparatu Tribestan plus podnoszącego sprawność seksualną kobiet i mężczyzn. Akcję na zlecenie produkującej go firmy Sopharma przygotowały agencje Who Wants To Sell More i SMAC.
Kampania Tribestanu plus jest oparta na reklamach pokazujących młodą, atrakcyjną kobietę przebraną za „króliczka”. Takie layouty zamieszczane są w prasie (w magazynach kobiecych „Viva!”, „Gala” i „Twój Styl” oraz tygodnikach opinii „Newsweek” i „Polityka”) oraz w specjalnej zakładce serwisu we-dwoje.pl. Natomiast na Facebooku, Twiterze i NK.pl prowadzone są profile „Namiętność i pożądanie”, służące do wymiany opinii o różnych aspektach seksualności oraz będące źródłem informacji w tym zakresie.
W ramach akcji przeprowadzono też akcję guerilla marketingową: na wybranych osiedlach w Warszawie na drzwiach mieszkań i domów 30 tys. osób umieszczono zawieszki z napisem: „Prosimy nie przeszkadzać. Spełniamy zmysłowe marzenia”. Działania te są kontynuowane na Facebooku i forach internetowych.
Strategią i kreacją kampanii oraz zakup mediów na jej potrzeby zajęła się agencja Who Wants To Sell More, natomiast za działania w internecie (również w social media) odpowiada agencja SMAC Smart Marketing & Alternative Communication.
Dołącz do dyskusji: Tribestan plus: Spełnijmy zmysłowe marzenia