Triumph International - wiosenna kolekcja w wielkim formacie
W pierwszych dniach kwietnia na głównych ulicach największych miast Polski pojawią się tablice wielkoformatowe promujące wiosenną kolekcję Fashion firmy Triumph International
Na wielkich plakatach o wymiarach od 35 do 1134 m2 zostanie zaprezentowany model z kolekcji Fashion - Flower Curves. Kampania będzie trwała 2 miesiące i obejmie nie tylko centralne ulice stolicy, ale także główne ulice Katowic, Krakowa, Poznania, Szczecina, Gdańska, Wrocławia, Łodzi oraz innych większych miast w kraju. Największy billboard zostanie zawieszony już w niedzielę około godziny 10:00 na budynku DOKP w samym centrum Katowic. Od 1 do 15 kwietnia billboardy reklamowe zawisną dodatkowo w różnych miastach na terenie całego kraju.
Kampanię firmy Triumph International obsługuje agencja Witkiewicz i Teichert s.c. z siedzibą w Poznaniu. Plan zakupu mediów wykonała Alina Zglińska. Plakaty z modelem Flower Curves zostaną zaprezentowane na naściennych frontlightach i backlightach, na backlightach wolnostojących oraz na siatkach. Reklamę outdoorową będzie wspierała kampania w prasie i w Internecie, którą uzupełni również komunikacja public relations.
Aktualizacja
Chciałabym Państwa poinformować, że w związku z tragicznym wydarzeniem, jakim jest śmierć papieża, Jana Pawła II, firma Triumph International wstrzymała rozpoczętą kampanię medialną - powiedziała Beata Schada - Borzyszkowska, Specjalista ds. Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Triumph International - wiosenna kolekcja w wielkim formacie