Trójka nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu.
Pozycję lidera zajęła Trójka (wzrost z 11,5 proc. do 12,2 proc. udziału). Na drugie miejsce - z piątego - awansowały Złote Przeboje Kolor (z 9,7 proc. do 12,2 proc.).
Na ostatnią lokatę podium - z miejsca szóstego - awansowało Radio ZET (z 8,1 proc. do 9,9 proc.). Natomiast czwarta pozycja przypadła RMF FM (spadek z 10,0 proc. do 9,6 proc.).
Wrocław |
sierpień 2012 : październik 2012 |
listopad : styczeń 2013 |
luty 2013 : kwiecień 2013 |
maj 2013 : lipiec 2013 |
sierpień 2013 : październik 2013 |
Trójka |
11,5% |
11,7% |
11,7% |
10,8% |
12,2% |
Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM (Wrocław) |
9,7% |
13,7% |
10,0% |
10,2% |
12,2% |
Radio ZET |
8,1% |
8,9% |
9,6% |
7,7% |
9,9% |
Radio RMF FM |
10,0% |
11,1% |
10,1% |
13,3% |
9,6% |
Jedynka |
10,1% |
8,1% |
5,6% |
7,0% |
8,3% |
Radio ESKA (Wrocław) |
10,5% |
9,1% |
13,3% |
13,4% |
7,6% |
Radio Eska Rock |
5,0% |
5,6% |
5,4% |
5,1% |
6,3% |
Polskie Radio Wrocław |
4,8% |
4,7% |
3,0% |
4,0% |
5,3% |
Radio Wawa (Wrocław) |
3,9% |
4,8% |
5,6% |
4,0% |
4,6% |
Radio TOK FM |
5,2% |
4,6% |
5,7% |
4,1% |
4,3% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 |
4,1% |
3,8% |
4,4% |
4,8% |
3,7% |
Radio ZET CHILLI |
1,2% |
1,4% |
1,6% |
1,4% |
2,4% |
Radio 106,1 Roxy FM (Wrocław) |
1,8% |
2,2% |
1,7% |
2,2% |
2,2% |
Radio Maryja |
2,6% |
1,0% |
1,8% |
1,1% |
2,2% |
Radio RAM 89,8 FM |
3,0% |
2,5% |
3,0% |
3,0% |
2,1% |
Radio ZET Gold (Wrocław) / do 2013-06 Radio Traffic 97,8 FM (Wrocław) |
0,7% |
0,2% |
0,9% |
1,4% |
1,9% |
Radio RMF MAXXX (Wrocław) / do 2012.09 Radio Aplauz (Wrocław) |
1,9% |
1,4% |
1,3% |
1,3% |
1,3% |
Radio PiN |
0,8% |
0,5% |
0,1% |
0,3% |
1,0% |
Czwórka |
0,4% |
1,8% |
1,1% |
0,5% |
0,8% |
Dwójka |
0,6% |
0,8% |
1,1% |
1,0% |
0,8% |
Katolickie Radio Rodzina (Wrocław) |
2,9% |
0,6% |
0,7% |
1,3% |
0,6% |
Akademickie Radio LUZ (Wrocław) |
0,0% |
0,1% |
0,5% |
0,3% |
0,2% |
Muzyczne Radio (Jelenia Góra) |
0,2% |
0,1% |
0,2% |
0,7% |
0,1% |
N= |
902 |
907 |
909 |
916 |
909 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Trójka nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu