Trwa kampania Opla Astry
Neolit Media i Masterprint XL dla Opla
Trwa kampania reklamowa Opla Astry. General Motors wykorzystał nośniki reklamy zewnętrznej typu siatka wieloformatowa. Reklamy pojawiły się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Zakupem mediów zajął się Uniwersal McCann Ericsson, który powierzył prace związane z obsługą powierzchni reklamowych firmie Neolit Media z Warszawy.
Wykonaniem wydruków wielkoformatowych zajęła się firma Masterprint XL ze Swarzędza pod Poznaniem. Drukarnia ta specjalizuje się m.in. w produkcjach siatek wielkoformatowych.
Wydrukowano 5 siatek o łącznej powierzchni 1326m2. Reklamy wielkoformatowe zostały wydrukowane na siatkach winylowych o gramaturze 350g/m2. Siatka ta charakteryzuje się wysoką wytrzymałością za rozciąganie i rozerwanie.
Dodatkowy przeplot w podstawowym splocie i jej trójwymiarowa struktura pozwalają na uzyskanie wyjątkowo nasyconych i głębokich kolorów.
Masterprint XL ma w swojej ofercie druk na tej właśnie siatce już od 5 lat. To medium jest odpowiedzią na wysokie wymagania klientów. Pozwala uzyskać wydruk stabilny kolorystycznie ( bez brytów zróżnicowanych nasyceniem barw, jak to się dzieje w przypadku tanich siatek, które „zalewają” rynek ).
General Motors decydując się na to medium nie podjął ryzyka związanego z produkcją na tanich siatkach. Sam oferując model auta dla wymagających klientów wymagał usług najwyższej jakości.
Dołącz do dyskusji: Trwa kampania Opla Astry