Trwa kolejna edycja akcji Karmilanie
W połowie września rozpoczęła się kolejna akcja konsumencka, będąca aktywnością marki Karmi.
Do tej pory wzięło w niej udział około 600 tys. konsumentek.
Karmilanie to jedna z akcji konsumenckich, które na stałe wpisały się w krajobraz aktywności promocyjnych marki Karmi.
Dzięki niej tylko w tym roku, z możliwości docenienia walorów smakowych kobiecego piwa skorzystało ponad 600 tysięcy konsumentek. Do końca grudnia potrwa obecna, rozpoczęta w połowie września edycja.. Firma ma ambicje dotrzeć z nią do ponad półmilionowej grupy kobiet.
W jesienno-zimowym Karmilaniu uczestniczą dwie wersje smakowe: klasyczne Karmi oraz kawowe Karmi Poema di Caffe.
Akcja przebiega w całej Polsce, w wybranych sklepach detalicznych, polskich sieciach handlowych, jak również w hipermarketach.
Jej celem, dzięki ogólnopolskiej degustacji, jest dotarcie do jak najszerszego grona obecnych i przyszłych konsumentek oraz zachęcanie do zakupu Karmi oraz Karmi Poema di Caffe.
Akcję organizuje agencja Preludium.
Dołącz do dyskusji: Trwa kolejna edycja akcji Karmilanie