SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzech braci reklamuje praliny Milka Crispello (wideo)

Trwa kampania reklamowa wprowadzonych niedawno do sprzedaży pralin Milka Crispello (Kraft Foods Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Śmiało, bądźmy delikatni”, przygotowały firmy PND Futura, IQ Marketing, Starcom i Alert Media Communications.

Kampania pralin Milka Crispello, że są one połączeniem chrupiącego wafelka z puszystym kremem i delikatną czekoladą Milka. Reklamy pokazują, że każda pralina składa się z tych trzech składników oraz jest oddzielnie opakowana. W spocie rozgrywającym się na rodzinnym pikniku występuje trzech braci oraz pojawia się charakterystyczna dla marki Milka fioletowa krowa.

Praliny są dostępne w sprzedaży od sierpnia w dwóch wersjach smakowych: z kremem czekoladowym i waniliowym. Są sprzedawane w opakowaniach po 15 pralin. Sugerowana cena detaliczna takiego opakowania wynosi 9,49 zł.

Działania reklamowe obejmują telewizję, prasę, outdoor (nośniki w największych miastach i przy sklepach sieci Tesco) oraz punkty sprzedaży (sampling w wybranych sklepach i innych lokalizacjach, materiały POS, m.in. ekspozytory przy półkach i kasach). Kreację kampanii przygotowała agencja PND Futura, za organizację degustacji odpowiada agencja IQ Marketing, za zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za działania PR - agencja Alert Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Trzech braci reklamuje praliny Milka Crispello (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl