Trzech nowych członków IAA Polska
Kolejne trzy organizacje powiększyły szeregi IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii professional services dołączyły McCann, Blix oraz subko&co.
McCann jest częścią globalnej sieci wywodzącej się z amerykańskiej agencji reklamowej McCann-Erickson, której korzenie sięgają 1902 roku. Specjalizuje się we wszystkich obszarach nowoczesnego marketingu 360° i łączy ofertę z obszaru digital z tradycyjną reklamą. W 2023 roku została agencją roku Cannes Lions for Good. Wygrała 9 Lwów: Titanium, Grand Prix, 2 złota, 2 srebra i 3 brązy.
Grupa Blix (dawniej Qpony.pl) jest firmą z obszaru aplikacji smart shopping w Polsce. Rocznie dociera do ponad 6 milionów użytkowników. Powstała w 2012 roku, wprowadzając do Polski aplikację agregującą oferty promocyjne i kody zniżkowe do sieci sklepów i restauracji.
subko&co to założona w 2015 butikowa agencja marketingowa, oferująca rozwiązania end-to-end, w tym analizy, strategie, koncepcje kreatywne, realizację kampanii performance i komunikacji w mediach społecznościowych oraz wdrażanie rozwiązań martech i adtech. Skupia się przede wszystkim na obsłudze klientów z sektora FMCG.
- Nowy rok otwieramy z nową energią i z aż trzema nowymi członkami na pokładzie. To świetna wiadomość, że kolejne organizacje chcą połączyć siły w ramach naszego międzynarodowego stowarzyszenia, by razem z nami kształtować zrównoważony rozwój branży i wspólnie stawiać na branżowy dialog – mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska, regional director NCE Consulting GfK – an NIQ company.
Dołącz do dyskusji: Trzech nowych członków IAA Polska