Trzy krainy: nowa strategia rozwoju dla Regionu JezioraCzorsztyńskiego i Przełomu Dunajca
Na zlecenie konsorcjum skupiającego lokalne władze, przedsiębiorcówi organizacje pozarządowe Regionu Jeziora Czorsztyńskiego iPrzełomu Dunajca DEMO Effective Launching opracowała strategięmarki dla regionu.
Agencja zrealizowała także kreatywną część projektu, w tym nazwęregionu "Trzy Krainy", jego logotyp i hasło "Dotleń się!".Pomysłodawcami przedsięwzięcia były firmy Zespół Elektrowni WodnychNiedzica SA i Czorsztyn - Ski Sp. z o.o., Polskie StowarzyszenieFlisaków Pienińskich, a także gminy Czorsztyn i Łapsze Niżne.
Opracowana przez DEMO Effective Launching marka ma pomóc widentyfikowaniu regionu Trzy Krainy, wyróżnieniu go, a także służyćjako narzędzie promocji. Celem projektu jest przyciągnięcieturystów, wydłużenie ich pobytu w regionie i zwiększenie sprzedażyusług turystycznych.
Pomysłem strategicznym jest pozycjonowanie regionu w oparciu opercepcję "świeżego powietrza" (w opozycji dla miast zmagającychsię z problemem zanieczyszczenia) oraz miejsca aktywnegoodpoczynku.
Grupami docelowymi są rodziny i ludzie aktywni prowadzący zdrowystyl życia. Dodatkowymi segmentami są: turystyka biznesowa, zieloneszkoły oraz turyści zagraniczni. Agencja opracowała równieżwskazówki do wykonania i wypromowania strony WWW regionu. Wśródwielu rekomendacji są projekty wykorzystujące potencjał wizerunkowyspołeczności Flisaków np. Spływ Flisaków Wisłą do Gdańska czyPierwszy Flisak Rzeczpospolitej.
Dołącz do dyskusji: Trzy krainy: nowa strategia rozwoju dla Regionu JezioraCzorsztyńskiego i Przełomu Dunajca