"Trzymaj z TUI" - ruszyła druga edycja programu partnerskiego TUI
Wystartowała II edycja programu partnerskiego dla firmy TUI Poland skierowanego do agencyjnych biur podróży oferujących produkty z polskich katalogów TUI i Scan Holiday.
Akcję przygotowała i realizuje agencja reklamowa Advertiva, która obsługiwała również pierwszą edycję programu w zeszłym roku (więcej na ten temat).
Akcja promocyjna "Trzymaj z TUI" składa się z programu punktowego oraz loterii. W ramach programu punktowego uczestnik może wybierać nagrody z katalogu, a loteria daje szansę na wygranie samochodu Peugeot 3008.
Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi – prowadzenie programu, komunikację z uczestnikami, zakup oraz wysyłkę nagród. Agencja wykorzystała autorskie oprogramowanie pozwalające na administrowanie całym przedsięwzięciem.
Dołącz do dyskusji: "Trzymaj z TUI" - ruszyła druga edycja programu partnerskiego TUI