Startuje kampania reklamowa TVN z okazji 25-lecia stacji. „Ilustracja zaspokajania potrzeb widzów”
W środę 17 sierpnia rusza kampania reklamowa „Nadchodzi najlepsza rozrywka”, organizowana przez TVN Warner Bros. Discovery z okazji 25-lecia nadawania stacji TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W ramach kampanii „Nadchodzi najlepsza rozrywka” prezentowana jest jesienna oferta programowa TVN. - Hasło kampanii to również ilustracja zaspokajania potrzeb widzów, którym TVN niezmiennie dostarcza niezapomnianych wrażeń, oferując różnorodne programy najwyższej jakości - informuje biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Nadawca podaje, że „kampania akcentuje komplementarność oferty TVN”. W kreacjach widzowie będą mogli oglądać m.in.: Magdę Gessler, Kubę Wojewódzkiego, Agnieszkę Chylińską, Marcina Prokopa, Joannę Krupę czy Dorotę Szelągowską. W jednej reklamie pojawi się kilka gwiazd, reprezentujących różne formaty.
Start 17 sierpnia, kampania obejmie OOH i digital
Kampania wystartowała w środę 17 sierpnia 2022 roku i potrwa do końca września br. Obejmie wszystkie media TVN Warner Bros. Discovery, a także prasę, radio, internet oraz formaty outdoorowe.
Za strategię, kreację oraz produkcję w całości odpowiada dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom we współpracy z zespołem zakupu mediów nadawcy.
TVN w październiku skończy 25 lat
TVN rozpoczął nadawanie 3 października 1997 roku godz. 19.00 zastępując Telewizję Wisła. Jesienią br. stacja będzie obchodzić jubileusz 25-lecia nadawania. Z tej okazji nadawca szykuje m.in. specjalną galę.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: Startuje kampania reklamowa TVN z okazji 25-lecia stacji. „Ilustracja zaspokajania potrzeb widzów”