SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Media odpowiada za obsługę reklamową kanału Mixtape

Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego z nadawcą kanału Mixtape. Od 1 lutego kanał został włączony do oferty Premium TV.

Mixtape to kanał muzyczny, którego ramówkę przez całą dobę wypełnia hiphop.

Grupą docelową stacji są widzowie w przedziale wiekowym 16-49, choć zarówno młodsi jak i starsi fani rapu znajdą w ramówce coś dla siebie.

Kanał dostępny jest u operatorów kablowych, m.in.: Play Now oraz Toya i jest objęty monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Od 1 lutego br. czas reklamowy w Mixtape sprzedawany jest przez TVN Media w ramach pakietu Premium TV.

Dołącz do dyskusji: TVN Media odpowiada za obsługę reklamową kanału Mixtape

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl