TVN: nasz udział w rynku reklamy TV spadł do 34,6% w II kw.
Grupa medialna TVN ocenia, że jej udział w polskim rynku reklamy telewizyjnej wyniósł w II kw. 34,6% wobec 35,4% w analogicznym okresie poprzedniego roku, wynika z prezentacji spółki dla inwestorów.
"Rynek reklamy telewizyjnej spadł w II kwartale, podczas gdy większe osłabienie TVN było wynikiem konieczności obniżenia cen przy niższym popycie"" - czytamy w prezentacji.
Powołując się na dane własne oraz Starlink, spółka podała, że w II kw. wartość polskiego rynku reklamy TV wyniosła 950 mln zł i była o 11,4% niższa niz przed rokiem. Grupa obniżyła własną prognozę dla tego rynku i spodziewa się obecnie, że w całym roku zanotuje on spadek o 6-9%.
W I połowie 2012 roku grupa TVN miała 45,67 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 27,42 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 816,66 mln zł wobec 857,45 mln zł.
Dołącz do dyskusji: TVN: nasz udział w rynku reklamy TV spadł do 34,6% w II kw.