SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN promuje kanały nowej generacji (wideo)

TVN Warner Bros. Discovery w czwartek ruszył z kampanią promocyjną, wspierającą wprowadzenie 15 kanałów nowej generacji, czyli kanałów FAST. Dostępne są one w Playerze od zeszłego czwartku. 

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

- Minął tydzień, odkąd zaprezentowaliśmy rynkowi 15 kanałów TVN nowej generacji. Był to ruch odważny, przełomowy, ale jak czas pokazał, też słuszny. Kanały spotkały się ciepłym przyjęciem i stały się ofertą, do której użytkownicy często wracają. To dla nas dowód na to, że wyczuwamy potrzeby naszych klientów i odpowiadamy na nie. Do tej pory mówiliśmy o kanałach TVN nowej generacji w naszych serwisach, teraz wychodzimy z komunikacją marketingową szeroko. A to znaczy, że najlepsze wyniki dopiero przed nami - mówi Maciej Gozdowski, group vice president – streaming w Warner Bros. Discovery w Polsce.

Do pierwszego etapu kampanii użyto wybranych kanałów nowej generacji, m.in. TVN Rajska Miłość, TVN Talk Show, TVN Rewolucje w kuchni czy TVN Kultowe Seriale.

Działania obejmują media własne i media płatne: telewizja, digital, social media oraz prasa. Obok spotów i grafik launch'owych w ramach kampanii została przygotowana linia edukacyjna - wideo oraz grafiki, która wyjaśnia, czym są kanały TVN nowej generacji oraz jak z nich korzystać.

Za przygotowanie działań odpowiadał dział marketingu TVN Warner Bros. Discovery.

Kanały FAST od TVN ruszyły 18 stycznia br. Oferują kontent pokazywany w przeszłości w kanałach TVN - seriale fabularne, paradokumenty, formaty reality-show, programy rozrywkowe czy magazyny tematyczne. Oglądać je można za darmo w Playerze.

Dołącz do dyskusji: TVN promuje kanały nowej generacji (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TV
Intelektualna bida z nędzą. Dominują paradokumenty. Starsze programy w fatalnej jakości technicznej (przydałby się im cyfrowy remastering).
5 0
odpowiedź
User
TV cd
TVN jest dziś (jeszcze… zobaczymy jak długo) dobry w sferze informacji, dokumentu i publicystyki… ale takiego kanału wirtualnego zabrakło. Rozrywka w TVN to dziś zsyp.
4 1
odpowiedź
User
???
Czy w tym TVNie rzeczywiście myślą, że młodzi ludzie (główni odbiorcy VOD) zrezygnują z Netflixa czy Disney+ i rzucą się na treści typu "TVN Szkoła Życia" ???
Towarzystwo, które kieruje dziś tą stacją, jest NIEREFORMOWALNE!
To nie dawny TVN Waltera.
4 0
odpowiedź