SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, najwięcej stracił TLC

W marcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a najwięcej stracił kanał TLC.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w marcu br. wyniósł 0,71 proc., po wzroście w porównaniu do marca ub.r. o 4,41 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Warto dodać, że 28 marca br. kanał zanotował rekordowy dzienny udział, który wyniósł 1,18 proc.

Stacja wiosną wprowadziła na antenę kilka nowości, w tym programy „Polowanie na kuchnie”, „Apetyt na miłość” i „Niebywałe”. Kontynuowana jest też większość stałych pozycji jak „Magiel towarzyski”, „Stylowy magazyn” czy „Sablewskiej sposób na modę”.

- W sezonie wiosennym postawiliśmy na pozytywną rozrywkę, uczucia i masę uśmiechu - mówi Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.

Drugą lokatę ex aequo ze średnim udziałem na poziomie 0,56 proc. zajęły dwie stacje: Polsat Play (którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,70 proc.) i TVN Turbo, który awansował z miejsca trzeciego (do góry o 14,29 proc.)

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej średni udział w marcu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.

Z kolei największą stratę zanotował kanał TLC, który spadł z pozycji 4. na 5. Jego wynik zmalał bowiem o 31,58 proc. do 0,26 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

marzec

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,68%

0,71%

Polsat Play

0,54%

0,56%

TVN Turbo

0,49%

0,56%

Polsat Cafe

0,34%

0,36%

TLC

0,38%

0,26%

Domo

0,13%

0,14%

Discovery Life

0,17%

0,12%

Kuchnia+

0,09%

0,10%

Polsat Food

0,06%

0,10%

Lifetime

0,01%

0,06%

BBC Lifestyle

0,06%

0,06%

E!Entertainment

0,02%

0,03%


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w marcu br. wyniósł 0,95 proc., po spadku o 2,06 proc.

Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 250 proc. do 0,07 proc. udziału), a największy spadek odnotowała stacja TLC (było to 35,09 proc. do 0,37 proc.).

Wirtualnemedia.pl

16-49

marzec

2015

2016

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,97%

0,95%

TVN Turbo

0,74%

0,88%

Polsat Play

0,62%

0,67%

TLC

0,57%

0,37%

Polsat Cafe

0,39%

0,34%

Domo

0,13%

0,14%

Discovery Life

0,18%

0,13%

Polsat Food

0,06%

0,10%

Kuchnia+

0,10%

0,09%

BBC Lifestyle

0,08%

0,08%

Lifetime

0,02%

0,07%

E!Entertainment

0,05%

0,07%

Dołącz do dyskusji: TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, najwięcej stracił TLC

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TVN Turbo najlepsze
Dla mnie najlepsze od samego powstania jest TVN Turbo - zatem bardzo, bardzo dziękuje za możliwość oglądania tak super stacji tematycznej ze strony TVN - znaleźć tam można wiele super pozycji programowych, naturalnie nie wszystkie każdemu mogą się podobać - ale i tak większość oferty programowej tej stacji jest po prostu super! Natomiast TVN Style bardzo źle wygląda teraz graficznie - czy nikt tego nie dostrzega - u mnie na telewizorze wszystko to bardzo źle wygląda, jest nieczytelne to co się pokazuje na ekranie lub całe tło jest do niczego - poprawcie to bo chyba u wielu innych odbiorców jest to samo na ekranie (...) natomiast pozycja programowa TVN Style jest ciekawa, ale nie oglądam TVN Style - za nieczytelną i tragicznie wyglądającą oprawę graficzną - ostatecznie wybieram tylko TVN Turbo. Reszta stacji tematycznych jak Polsat Play lub Polsat Cafe - tego typu śmieciowe stacje nie istnieją dla mnie, zawsze były i są u mnie nieznane i wykasowane - nie oglądam tworów śmieciowych Grupy Polszmat i wszystkiego co ich dotyczy...
odpowiedź
User
alek
Style to numer 1!!! Ever! Wszyscy od nich ściągają.
odpowiedź