TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, najwięcej stracił TLC
W marcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a najwięcej stracił kanał TLC.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w marcu br. wyniósł 0,71 proc., po wzroście w porównaniu do marca ub.r. o 4,41 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Warto dodać, że 28 marca br. kanał zanotował rekordowy dzienny udział, który wyniósł 1,18 proc.
Stacja wiosną wprowadziła na antenę kilka nowości, w tym programy „Polowanie na kuchnie”, „Apetyt na miłość” i „Niebywałe”. Kontynuowana jest też większość stałych pozycji jak „Magiel towarzyski”, „Stylowy magazyn” czy „Sablewskiej sposób na modę”.
- W sezonie wiosennym postawiliśmy na pozytywną rozrywkę, uczucia i masę uśmiechu - mówi Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN.
Drugą lokatę ex aequo ze średnim udziałem na poziomie 0,56 proc. zajęły dwie stacje: Polsat Play (którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,70 proc.) i TVN Turbo, który awansował z miejsca trzeciego (do góry o 14,29 proc.)
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 500 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 roku, a monitorowana jest od marca 2015 roku. Jej średni udział w marcu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał TLC, który spadł z pozycji 4. na 5. Jego wynik zmalał bowiem o 31,58 proc. do 0,26 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
marzec | ||
2015 | 2016 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,68% | 0,71% |
Polsat Play | 0,54% | 0,56% |
TVN Turbo | 0,49% | 0,56% |
Polsat Cafe | 0,34% | 0,36% |
TLC | 0,38% | 0,26% |
Domo | 0,13% | 0,14% |
Discovery Life | 0,17% | 0,12% |
Kuchnia+ | 0,09% | 0,10% |
Polsat Food | 0,06% | 0,10% |
Lifetime | 0,01% | 0,06% |
BBC Lifestyle | 0,06% | 0,06% |
E!Entertainment | 0,02% | 0,03% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w marcu br. wyniósł 0,95 proc., po spadku o 2,06 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 250 proc. do 0,07 proc. udziału), a największy spadek odnotowała stacja TLC (było to 35,09 proc. do 0,37 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | |
marzec | ||
2015 | 2016 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,97% | 0,95% |
TVN Turbo | 0,74% | 0,88% |
Polsat Play | 0,62% | 0,67% |
TLC | 0,57% | 0,37% |
Polsat Cafe | 0,39% | 0,34% |
Domo | 0,13% | 0,14% |
Discovery Life | 0,18% | 0,13% |
Polsat Food | 0,06% | 0,10% |
Kuchnia+ | 0,10% | 0,09% |
BBC Lifestyle | 0,08% | 0,08% |
Lifetime | 0,02% | 0,07% |
E!Entertainment | 0,05% | 0,07% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym, najwięcej stracił TLC