TVN: „Ugotowani” 1,62 mln widzów i 7,5 mln z reklam
Pierwszą edycję programu „Ugotowani” śledziło w TVN 1,62 mln widzów. To nieznacznie więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy reklamowe wyniosły 7,5 mln złotych (bez rabatów).
„Ugotowani” zapewnili stacji średnio 12,61 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 16,8 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem te proporcje wynosiły odpowiednio 11,83 i 15 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Data | AMR | SHR % | SHR %(16-49) |
03-10-2010 | 1167279 | 10,64% | 13,87% |
10-10-2010 | 1212764 | 11,07% | 14,23% |
17-10-2010 | 1248782 | 10,09% | 14,11% |
24-10-2010 | 1674378 | 13,19% | 18,22% |
31-10-2010 | 1422052 | 11,27% | 14,85% |
07-11-2010 | 1910453 | 13,07% | 17,00% |
14-11-2010 | 1750095 | 13,29% | 18,75% |
21-11-2010 | 1898565 | 14,55% | 19,49% |
28-11-2010 | 1935253 | 13,71% | 17,85% |
05-12-2010 | 1998587 | 14,23% | 18,49% |
średnio | 1621677 | 12,61% | 16,80% |
Średnio 2009 | 1608766 | 11,83% | 15,00% |
TVN w trakcie emisji formatu zajmował trzecią pozycję na rynku. Lepsze okazały się TVP1 (3,95 mln widzów i 30,8 proc. udziału) oraz TVP2 (2 mln widzów i 15,66 proc. udziału).
stacja | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
TVP1 | 3958488 | 30,77% | 23,46% |
TVP2 | 2015042 | 15,66% | 14,24% |
TVN | 1621677 | 12,61% | 16,80% |
POLSAT | 1357067 | 10,55% | 12,81% |
Wśród widzów „Ugotowanych” dominowały kobiety oraz mieszkańcy miast.
Profil | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 39,11% | 81 |
Kobiety | 60,89% | 117 | |
Wiek | 4-9 | 2,53% | 42 |
10-15 | 4,64% | 66 | |
16 - 19 | 3,74% | 65 | |
20 - 24 | 5,67% | 69 | |
25 - 29 | 11,88% | 134 | |
30 - 34 | 11,95% | 146 | |
35 - 39 | 9,56% | 135 | |
40 - 44 | 7,67% | 119 | |
45 - 49 | 6,55% | 92 | |
50 - 54 | 7,95% | 96 | |
55 - 59 | 9,01% | 119 | |
60+ | 18,84% | 97 | |
Wlk. miasta | Wieś | 29,51% | 76 |
< 50 tys. | 23,23% | 96 | |
50-100 tys. | 9,91% | 116 | |
100-200 tys. | 9,71% | 121 | |
> 200 tys. | 27,65% | 136 | |
Zawód | Top management | 9,41% | 121 |
Pracownicy średniego szczebla | 20,80% | 144 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 22,30% | 110 | |
Emeryci | 25,64% | 103 | |
Inni | 21,85% | 67 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 47,56% | 104 |
Średnie | 32,40% | 109 | |
Wyższe | 12,86% | 112 | |
Inne | 7,17% | 55 |
W każdym odcinku „Ugotowanych” brały udział cztery wybrane w castingach osoby z jednego miasta. Każda z nich przygotowała posiłek (trzy dania – przystawka, danie główne, deser) i zaprosiła do swojego domu/mieszkania na kolację pozostałych uczestników. W punktach oceniali oni przygotowany posiłek, jego pomysłowość, sposób podania, kompozycję poszczególnych dań oraz ogólną atmosferę wieczoru, w tym dodatkowe atrakcje, jak też samego gospodarza, z którym rywalizowali o wygraną. Show powstawało na licencji brytyjskiego formatu “Come Dine With Me”.Na razie nie wiadomo czy powstanie kolejna polska seria.
Dołącz do dyskusji: TVN: „Ugotowani” 1,62 mln widzów i 7,5 mln z reklam
program oglądają głównie stare baby po 60tce (18,8%)
i di tego ze wsi i miast poniżej 50k (w sumie ponad 50%)
Jak z 1,6mln odejmiesz tą widownię to lepiej by było rozdawać ulotki na mieście, niż kupować w tvn-ie