SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: „Ugotowani” 1,62 mln widzów i 7,5 mln z reklam

Pierwszą edycję programu „Ugotowani” śledziło w TVN 1,62 mln widzów. To nieznacznie więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy reklamowe wyniosły 7,5 mln złotych (bez rabatów).

„Ugotowani” zapewnili stacji średnio 12,61 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 16,8 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem te proporcje wynosiły odpowiednio 11,83 i 15 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.


 

DataAMRSHR %SHR %(16-49)
03-10-2010116727910,64%13,87%
10-10-2010121276411,07%14,23%
17-10-2010124878210,09%14,11%
24-10-2010167437813,19%18,22%
31-10-2010142205211,27%14,85%
07-11-2010191045313,07%17,00%
14-11-2010175009513,29%18,75%
21-11-2010189856514,55%19,49%
28-11-2010193525313,71%17,85%
05-12-2010199858714,23%18,49%
średnio162167712,61%16,80%
Średnio 2009160876611,83%15,00%


TVN w trakcie emisji formatu zajmował trzecią pozycję na rynku. Lepsze okazały się TVP1 (3,95 mln widzów i 30,8 proc. udziału) oraz TVP2 (2 mln widzów i 15,66 proc. udziału).  

stacjaAMRSHR %SHR % (16-49)
TVP1395848830,77%23,46%
TVP2201504215,66%14,24%
TVN162167712,61%16,80%
POLSAT135706710,55%12,81%


Wśród widzów „Ugotowanych” dominowały kobiety oraz mieszkańcy miast.

ProfilADH %AFF
PłećMężczyźni39,11%81
 Kobiety60,89%117
Wiek 4-92,53%42
  10-154,64%66
 16 - 193,74%65
 20 - 245,67%69
 25 - 2911,88%134
 30 - 3411,95%146
 35 - 399,56%135
 40 - 447,67%119
 45 - 496,55%92
 50 - 547,95%96
 55 - 599,01%119
 60+18,84%97
Wlk. miastaWieś29,51%76
 < 50 tys.23,23%96
 50-100 tys.9,91%116
 100-200 tys.9,71%121
 > 200 tys.27,65%136
ZawódTop management9,41%121
 Pracownicy średniego szczebla20,80%144
 Pracownicy fizyczni i rolnicy22,30%110
 Emeryci25,64%103
 Inni21,85%67
WykształceniePodstawowe47,56%104
 Średnie32,40%109
 Wyższe12,86%112
 Inne7,17%55

 

W każdym odcinku „Ugotowanych” brały udział cztery wybrane w castingach osoby z jednego miasta. Każda z nich przygotowała posiłek (trzy dania – przystawka, danie główne, deser) i zaprosiła do swojego domu/mieszkania na kolację pozostałych uczestników. W punktach oceniali oni przygotowany posiłek, jego pomysłowość, sposób podania, kompozycję poszczególnych dań oraz ogólną atmosferę wieczoru, w tym dodatkowe atrakcje, jak też samego gospodarza, z którym rywalizowali o wygraną. Show powstawało na licencji brytyjskiego formatu “Come Dine With Me”.Na razie nie wiadomo czy powstanie kolejna polska seria.

Dołącz do dyskusji: TVN: „Ugotowani” 1,62 mln widzów i 7,5 mln z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
LucasDzihad
Dziwne, tabela mówi zupełnie co innego niż "artykuł"
program oglądają głównie stare baby po 60tce (18,8%)
i di tego ze wsi i miast poniżej 50k (w sumie ponad 50%)

Jak z 1,6mln odejmiesz tą widownię to lepiej by było rozdawać ulotki na mieście, niż kupować w tvn-ie
odpowiedź
User
ola
Bardzo fajny program, czekam na następną edycję....mam 26 lat
odpowiedź
User
wujek_samo_zlo
tabele też trzeba umieć czytać Panie "kozi ekspercie"
odpowiedź