SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP Info ostro do góry. Duży spadek TVP Seriale i Discovery (najlepsze stacje tematyczne w Polsce)

W maju 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Z drugiego na pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w maju 2015 roku awansowało TVP Info, którego udział wyniósł 3,72 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 38,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.

Na drugą lokatę spadł TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,31 proc., po jednak wzroście o 9,24 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TTV, która w maju ub.r. była czwarta. Jej udział zwiększył się o 8,87 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,35 proc.

Natomiast na czwarte miejsce spadły TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,31 proc., po spadku o 15,48 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka Polsat News (1,22 proc.; wzrost o 12,96 proc.).

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Rozrywka (1,09 proc.; do góry o 36,25 proc.), TVP Regionalna (1 proc.; - 5,66 proc.), Polo TV (0,91 proc.; + 24,66 proc.), Stopklatka TV (0,84 proc.; - 3,45 proc.) i ATM Rozrywka (0,74 proc.; + 21,31 proc.).

Lp.

Stacja

Wszyscy 4+

maj 2014

maj 2015

SHR %

SHR %

1

TVP INFO

2,68%

3,72%

2

TVN24

3,03%

3,31%

3

TTV - Twoja Telewizja

1,24%

1,35%

4

TVP Seriale

1,55%

1,31%

5

Polsat News

1,08%

1,22%

6

TVP Rozrywka

0,80%

1,09%

7

TVP Regionalna

1,06%

1,00%

8

Polo TV

0,73%

0,91%

9

Stopklatka

0,87%

0,84%

10

ATM Rozrywka

0,61%

0,74%

11

TVP Historia

0,53%

0,73%

12

Nickelodeon

0,66%

0,73%

13

TVP ABC

0,44%

0,68%

14

TVN Style

0,70%

0,64%

15

Fokus TV

0,45%

0,59%

16

AXN

0,64%

0,54%

17

Disney Junior

0,39%

0,52%

18

Polsat Play

0,58%

0,51%

19

Cartoon Network

0,51%

0,50%

20

Polsat Sport

0,66%

0,50%

21

Discovery

0,75%

0,50%

22

TVN Turbo

0,54%

0,49%

23

TVS

0,42%

0,47%

24

TVP Kultura

0,43%

0,47%

25

Eska TV

0,60%

0,45%

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w maju 2015 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do maja 2014 roku zwiększył się o 17,48 proc. i wyniósł 2,89 proc.

Z szóstej na drugą lokatę awansował kanał TVP Info (1,72 proc.; wzrost o 73,74 proc.). Natomiast na trzecią pozycję spadła stacja TTV (1,58 proc.; jednak do góry o 18,80 proc.).

Lp.

Stacja

Wszyscy 16-49

maj 2014

maj 2015

SHR %

SHR %

1

TVN24

2,46%

2,89%

2

TVP INFO

0,99%

1,72%

3

TTV - Twoja Telewizja

1,33%

1,58%

4

Polo TV

1,13%

1,49%

5

TVP Seriale

1,66%

1,44%

6

TVP Rozrywka

0,80%

1,04%

7

Polsat News

0,91%

0,96%

8

Stopklatka

0,88%

0,93%

9

ATM Rozrywka

0,75%

0,90%

10

TVN Style

0,97%

0,89%

11

Eska TV

1,08%

0,84%

12

TVN Turbo

0,82%

0,76%

13

Polsat Film

0,80%

0,65%

14

Discovery

1,14%

0,65%

15

TVP ABC

0,36%

0,64%

16

TVP Historia

0,48%

0,63%

17

Polsat Play

0,71%

0,63%

18

Fokus TV

0,48%

0,58%

19

TVP Regionalna

0,51%

0,57%

20

AXN

0,68%

0,54%

21

Comedy Central

0,91%

0,54%

22

Disney Junior

0,40%

0,50%

23

Nickelodeon

0,53%

0,50%

24

TLC

0,55%

0,49%

25

National Geographic

0,56%

0,48%

Dołącz do dyskusji: TVP Info ostro do góry. Duży spadek TVP Seriale i Discovery (najlepsze stacje tematyczne w Polsce)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hajdy
A co z TV Puls? Zawsze miała swoje 4%? Jakiś bojkot?
0 0
odpowiedź
User
ech...
TV Pul nie jest telewizją tematyczną. Ze zrozumieniem proszę ;)
0 0
odpowiedź
User
Wiedzma
Brawo ! Tomek Sygut zna się na tv :) Jesteśmy z Tobą
0 0
odpowiedź