SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 cały czas liderem rynku. TV Republika z udziałem jak TV Puls

W maju br. najwyższy udział w rynku telewizyjnym w Polsce miała nadal TVP1. Ogromny wzrost zanotowała TV Republika, plasując się tuż obok TV Puls. W grupie komercyjnej 16-59 liderem była stacja TVN.

 

Udział TVP1 w maju br. w grupie 4+ wyniósł 7,04 proc. po spadku o 12,33 proc. Jedynka straciła najwięcej wśród stacji z tzw. wielkiej czwórki.  

Na drugim miejscu utrzymał się Polsat z 6,62 proc. udziału, notujący spadek o 10,18 proc. Trzeci był TVN z wynikiem 6,46 proc., co oznacza spadek o 4,01 proc.

Z trzeciego na czwarte spadła TVP2, notując wynik 6,42 proc. Jej wynik poszedł w dół aż o 11,33 proc

TVN24 tuż za wielką czwórką

Pierwszą piątkę zamykała stacja informacyjna TVN24. Jej udział w maju br. wyniósł 6,01 proc. wobec 5,21 proc. rok wcześniej. Oczko niżej znalazła się telewizyjna Czwórka z 3,31 proc. udziału (wzrost z 3,26 proc.).

Na 9. pozycję awansowała TV Republika po spektakularnym wzroście o 2880 proc. Stacja ta notuje wzrosty od końca grudni ub.r., gdy zmieniły się władze TVP i wyłączono na kilka dni sygnał TVP Info. Jej wynik to 2,98 proc., czyli taki sam jak udział TV Puls (stacja ta miała lekko wyższą średnią oglądalność, dlatego znalazła się na miejscu ósmym).

15. miejsce zajął TVP Info – wynik stacji informacyjnej publicznego nadawcy spadł bardzo mocno, bo z 4,68 proc. do 1,27 proc.

W grupie komercyjnej TVN przed Polsatem

W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVN, który miał 7,45 proc. udziału, po spadku o 6,05 proc. Polsat zajął drugie miejsce z wynikiem 6,83 proc. po spadku o 12,77 proc. Dalej znalazły się TVP2 (4,73 proc.) i TVP1 (4,7 proc.) - udział Jedynki spadł aż o 15,16 proc. 

Tuż za wielką czwórką była stacja TVN7 z udziałem 3,75 proc. Najwyżej notowana stacja informacyjna - TVN24 - zajęła miejsce siódme z wynikiem 3,71 proc. - taki sam udział miała TV Puls, ale jej widownia była lekko wyższa. 


 

Dołącz do dyskusji: TVP1 cały czas liderem rynku. TV Republika z udziałem jak TV Puls

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wyparcie
Jednak wiele osób woli dalej żyć w zmyślonej partyjnej bańce niż stawić czoło rzeczywistości (patrz tylko ostatnie afery „dojnej zmiany” w Funduszu Sprawiedliwości czy firmy Red is Bad).
odpowiedź
User
Gość
Proszę nigdy nie używać pojęcia "tvp liderem rynku" ponieważ nie ma żadnego wolnego rynku- jest podmiot otrzymujący miliardy i pozostałe podmioty właśnie zmierzające się z różnymi kosztami funkcjonowania.
odpowiedź
User
TVNienwisc
A kto byl liderem w jedynej grupie reklamowej 16-49? Bo 16-59 to jest przed geriatyczna grupa zrobiona ze wzgledu na masowy spadek mlodej widowni tv.
odpowiedź