TVP2 wyprzedziła TVN. Udany tydzień TV Puls i Puls 2. „M jak miłość” ratingowym hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 22 do 28 grudnia 2014 roku zwiększył się o 0,47 pkt. proc. do 13,12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,22 pkt. proc. i wyniósł 10,36 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP2. Jej wynik to 9,72 proc., po wzroście o 0,73 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadł TVN (9,53 proc.; w dół o 0,99 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,56 proc.; + 0,41 pkt. proc.), TV4 (3,28 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Puls 2 (1,82 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Seriale (1,48 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,39 proc.; + 0,46 pkt. proc.), TV6 (1,18 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,10 proc.; + 0,01 pkt. proc.), Polo TV (1,04 proc.; + 0,30 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,92 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Polsat Film (0,90 proc.; + 0,38 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 15.12 - 21.12.2014 r. | 22.12 - 28.12.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 854 054 | 12,65% | 1 043 384 | 13,12% |
2 | Polsat | 781 758 | 11,58% | 823 502 | 10,36% |
3 | TVP2 | 607 115 | 8,99% | 773 149 | 9,72% |
4 | TVN | 710 201 | 10,52% | 757 566 | 9,53% |
5 | TV PULS | 212 460 | 3,15% | 282 966 | 3,56% |
6 | TVN7 | 243 865 | 3,61% | 273 105 | 3,43% |
7 | TV4 | 217 878 | 3,23% | 260 866 | 3,28% |
8 | TVP INFO | 197 274 | 2,92% | 185 088 | 2,33% |
9 | TVN24 | 213 568 | 3,16% | 174 859 | 2,20% |
10 | Puls 2 | 112 219 | 1,66% | 144 698 | 1,82% |
11 | Polsat2 | 113 194 | 1,68% | 124 676 | 1,57% |
12 | TVP Seriale | 95 944 | 1,42% | 117 920 | 1,48% |
13 | TVP Rozrywka | 62 627 | 0,93% | 110 842 | 1,39% |
14 | TV6 | 73 287 | 1,09% | 93 647 | 1,18% |
15 | TTV - Twoja Telewizja | 91 543 | 1,36% | 90 727 | 1,14% |
16 | TVP Regionalna | 73 791 | 1,09% | 87 678 | 1,10% |
17 | Polo TV | 50 029 | 0,74% | 82 319 | 1,04% |
18 | Stopklatka | 54 059 | 0,80% | 73 054 | 0,92% |
19 | Polsat Film | 35 076 | 0,52% | 71 512 | 0,90% |
20 | Polsat News | 60 024 | 0,89% | 71 503 | 0,90% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 2,01 pkt. proc. do 11,34 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,47 pkt. proc. do 11,10 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 0,77 pkt. proc. do 9,66 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,72 pkt. proc. do 8,48 proc.).
Wszyscy 16-49 | 15.12 - 21.12.2014 r. | 22.12 - 28.12.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 357 946 | 13,35% | 373 903 | 11,34% |
2 | TVN | 310 078 | 11,57% | 366 144 | 11,10% |
3 | TVP1 | 238 227 | 8,89% | 318 552 | 9,66% |
4 | TVP2 | 208 000 | 7,76% | 279 615 | 8,48% |
5 | TV PULS | 103 915 | 3,88% | 137 180 | 4,16% |
6 | TV4 | 97 239 | 3,63% | 127 381 | 3,86% |
7 | TVN7 | 96 812 | 3,61% | 126 389 | 3,83% |
8 | Puls 2 | 52 492 | 1,96% | 65 934 | 2,00% |
9 | TVN24 | 61 111 | 2,28% | 54 915 | 1,66% |
10 | Polsat2 | 42 582 | 1,59% | 53 039 | 1,61% |
11 | TVP Seriale | 44 038 | 1,64% | 52 699 | 1,60% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 40 337 | 1,50% | 48 699 | 1,48% |
13 | TV6 | 35 385 | 1,32% | 44 940 | 1,36% |
14 | Polo TV | 30 722 | 1,15% | 44 773 | 1,36% |
15 | TVP Rozrywka | 22 970 | 0,86% | 44 662 | 1,35% |
16 | Polsat Film | 23 124 | 0,86% | 43 821 | 1,33% |
17 | Eska TV | 31 156 | 1,16% | 36 689 | 1,11% |
18 | Stopklatka | 23 494 | 0,88% | 34 605 | 1,05% |
19 | TVP INFO | 28 960 | 1,08% | 32 708 | 0,99% |
20 | Polsat Play | 17 339 | 0,65% | 32 284 | 0,98% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP2 wyprzedziła TVN. Udany tydzień TV Puls i Puls 2. „M jak miłość” ratingowym hitem