SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVR w ofercie brokera Atmedia

Telewizja rolnicza TVR dołączyła do portfolio domu sprzedaży mediów tematycznych Atmedia. Czas reklamowy w stacji dostępny będzie od 1 lutego br.

Atmedia sprzedaje kampanie w TVR w ramach pakietów rozliczanych w grupie 16-49, a więc Atmax, Atmax select, Atyour target i Atsingle, a także w ramach pakietów spotów i w ofercie cennikowej.

Do tej pory stacja nie zatrudniała zewnętrznego biura reklamy i samodzielnie prowadziła sprzedaż czasu reklamowego. Nadawca pozostawi własny zespół odpowiedzialny za kontakty z klientami, którzy nie są obsługiwani przez domy mediowe.

TVR adresuje program do rolników i osób utrzymujących się z rolnictwa oraz przetwórstwa spożywczego. Ramówkę stacji tworzą programy informacyjne i biznesowe dotyczące m.in. rolnictwa, technologii, prawa europejskiego, a także programy rozrywkowe. Kanał nadaje FTA z satelity Hot Bird, dostępna jest też w Cyfrowym Polsacie, Cyfrze+ i na platformie N oraz w sieciach kablowych.

Wraz z TVR portfolio Atmedia tworzy obecnie 60 kanałów telewizyjnych.

Dołącz do dyskusji: TVR w ofercie brokera Atmedia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aga
TVR - kto by przypuszczał że tak się ruszy w rolnictwie...
odpowiedź