Twitter ma problemy z zatrzymaniem użytkowników
Pomimo imponująco wysokiego wzrostu popularności notowanego wostatnim czasie przez Twitter, aż 60 procent użytkowników tegoserwisu społecznościowego po pierwszym miesiącu rezygnuje z jegokorzystania.
Dla porównania, w przypadku najpopularniejszych na świecieportali społecznościowych Facebook i Myspace wskaźnik ten wynosiokoło 40 procent - wynika z danych firny badawczej NielsenOnline.
"Twitter nie będzie w stanie utrzymać zawrotnego tempa wzrostubez stworzenia wyższego poziomu lojalności użytkowników" -stwierdził David Martin, wiceprezes Nielsen Online.
Zdaniem Martina, tylko 40-procentowy odsetek użytkownikówTwittera wracających do niego w kolejnym miesiącu, ograniczy wprzyszłości tempo wzrostu jego popularności do około 10 procent.Dla porównania, w marcu liczba unikalnych użytkownikówodwiedzających pozwalający na prowadzenie tzw. mikrobloga serwiszwiększyła się o ponad 100 procent.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Twitter ma problemy z zatrzymaniem użytkowników