Twitter testuje zakładkę z informacjami od wydawców
Serwis Twitter zaczął testować nową funkcję o nazwie News. Prezentuje ona użytkownikom w dodatkowym oknie wybrane gorące informacje od wydawców. - Poszukujemy nowych sposobów dostarczania ciekawych treści naszym użytkownikom - wyjaśniają przedstawiciele Twittera.
Nowe rozwiązanie jest na razie dostępne jedynie dla wybranej grupy użytkowników, głównie w Japonii, i działa w aplikacji na iOS oraz Androida.
Dostęp do News możliwy jest dzięki nowemu przyciskowi funkcyjnemu na koncie użytkownika. Po jego wybraniu pojawia się osobne okno, a w nim, zdaniem Twittera najciekawsze bieżące informacje, pochodzące od zweryfikowanych przez serwis nadawców. Każda wiadomość składa się ze zdjęcia oraz krótkiego tekstu, zawiera także najciekawsze komentarze od użytkowników.
- Wciąż poszukujemy nowych sposobów dostarczania ciekawych treści naszym użytkownikom - wyjaśnia w komunikacie na blogu Twittera rzecznik platformy. Podkreśla przy tym, że testowana teraz usługa pozwoli nie tylko na większe zaangażowanie użytkowników, ale stworzy też dodatkową przestrzeń dla marek i reklamodawców, dzięki której będą mogli komunikować się z odbiorcami.
Twitter wciąż szuka skutecznych metod na zarabianie, bowiem obecnie przy ponad 300 mln użytkowników wciąż przynosi straty (zobacz szczegółowe dane z I połowy br.).
Dołącz do dyskusji: Twitter testuje zakładkę z informacjami od wydawców