Twitter wprowadza reklamy First View, będą się pojawiały u góry listy wpisów
Twitter rozpoczął oferowanie reklamodawcom nowego formatu reklam o nazwie First View. Będą się one pojawiały na czele listy wpisów po zalogowaniu przez użytkownika na konto. Na razie opcja będzie dostępna tylko w USA.
Twitter poinformował, że obecnie reklamy First View mają wyłącznie postać wideo, w przyszłości jednak planowane jest wprowadzenie także innych formatów.
Reklama First View wykupiona przez markę będzie się pojawiała przez 24 godziny na szczycie Aktualności za każdym razem, gdy użytkownik zaloguje się na swoje konto.
W rozmowie z serwisem TechCrunch rzecznik Twittera zapowiedział, że początkowo reklamy First View pojawią się jedynie w USA i będą dostępne tylko dla wybranych partnerów serwisu zarówno w jego mobilnej, jak i desktopowej wersji. Później rozwiązanie ma być wprowadzone globalnie. Twitter nie chciał zdradzić jakie będą ceny First View, przyznał jednak, że będą to reklamy z segmentu premium.
Kilka dni temu Twitter wzbudził wiele kontrowersji i falę krytyki internautów po informacji, że może wprowadzić algorytm wyświetlania wpisów. Serwis, który od pewnego czasu notuje słabsze wyniki finansowe i przyrost użytkowników, coraz intensywniej próbuje nowych metod na zmianę tej sytuacji. W styczniu br. zapowiedział wydłużenie długości tweetów do 10 tys. znaków, rozpoczął też testy umieszczania we wpisach grafik GIF.
W Polsce popularność Twittera od kilku lat rośnie - w październiku i listopadzie ub.r. desktopową wersję Twittera odwiedziło rekordowe nieco ponad 4 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Twitter wprowadza reklamy First View, będą się pojawiały u góry listy wpisów