Twitter wprowadza ulepszone narzędzia marketingowe
Twitter zaktualizował platformę Tailored Audience. Dla reklamodawców dotarcie z promowanymi treściami do właściwych odbiorców ma być łatwiejsze.
O istotnych dla branży e-commerce aktualizacjach Twitter poinformował na swoim firmowym blogu. Nowe funkcje mają pozwolić reklamodawcom łatwiej niż dotąd trafić do osób o profilu zbliżonym do tego, który charakteryzuje najbardziej wartościowych klientów konkretnego e-sklepu. Dzięki takiemu rozwiązaniu dotarcie do odbiorców z konkretnym przekazem będzie bardziej precyzyjne i efektywne.
Twitter podkreśla na swoim blogu, że dokonał też istotnej aktualizacji zestawu narzędzi o nazwie Tailored Audiences. Nowa wersja platformy pozwala między innymi na wykorzystanie numerów telefonów użytkowników do poszerzenia zasięgu promowanych treści, umożliwia także tworzenie list odbiorców oraz zarządzanie wieloma kampaniami marketingowymi za pomocą jednego panelu administracyjnego.
W zaktualizowanym Tailored Audiences zastosowano nowy algorytm, który automatycznie podsunie reklamodawcom użytkowników o zbliżonych zainteresowaniach, będących w podobnym wieku lub mieszkających w pobliżu osób będących już wcześniej odbiorcami konkretnej kampanii. Kolejnym ułatwieniem ma być integracja zaktualizowanego narzędzia z profilami reklamowymi w Androidzie oraz iOS. To pozwoli reklamodawcom skierować promowane treści do tych użytkowników mobilnych, którzy na przykład zainstalowali aplikację konkretnego e-sklepu lub wyświetlali jego stronę internetową.
Na koniec czerwca br. Twitter miał globalnie 271 mln zarejestrowanych użytkowników (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Twitter wprowadza ulepszone narzędzia marketingowe