SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl”, „Viva” i „Party” z największymi wzrostami reklamowymi, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)

W trzech kwartałach br. przychody reklamowe „Twojego Stylu” i „Vivy” wzrosły dwa razy więcej niż cały segment reklamowy magazynów. Do czołówki najwięcej zarabiających tytułów trafiły „Kropka TV” i „Przyjaciółka”, a „Newsweek Polska” jako jedyny zanotował spadek.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

W okresie od stycznia do września br. magazyny zarobiły cennikowo na reklamach ponad 2,5 mld zł, o 17,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl

Wpływy reklamowe dwóch czołowych tytułów rankingu największych pod względem przychodów magazynów wrosły w omawianym okresie dwukrotnie bardziej niż całego segmentu. „Twój Styl” osiągnął wzrost o 35,3 proc. (do 154,9 mln zł), a „Viva” - o 34,2 proc. (do 127,8 mln zł). O 28,4 proc. więcej niż rok wcześniej zarobił natomiast dwutygodnik „Party” - 73,8 mln zł.

Reklamodawcy wydali też więcej na łamach „Tele Tygodnia” (wzrost o 8,1 proc., do 103,4 mln zł), „Wprost” (o 7,4 proc., 90 mln zł), „Flesza” (o 8,7 proc., 55,1 mln zł) i „Polityki” (o 16,2 proc., 54,2 mln zł).

Do czołówki magazynów z największymi wpływami reklamowymi w pierwszych trzech kwartałach br. trafiły dystrybuowany w sklepach Biedronki tygodnik „Kropka TV” i „Przyjaciółka”. Poza nią wypadły natomiast „Claudia” i „Show”.

Jedynym magazynem z tego zestawienia, który zanotował spadek przychodów z reklam, jest tygodnik „Newsweek Polska” -  spadły one o 14,1 proc., do 81 mln zł.

Wpływy reklamowe magazynów

(dane cennikowe Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I-IX 2014

I-IX 2015

zmiana proc.

Twój Styl

114 436 328 zł

154 856 575 zł

35,3

Viva

95 223 708 zł

127 763 013 zł

34,2

Tele Tydzień

95 630 393 zł

103 418 883 zł

8,1

Wprost

83 722 047 zł

89 887 494 zł

7,4

Newsweek Polska

94 243 541 zł

80 976 892 zł

-14,1

Party

57 495 036 zł

73 841 943 zł

28,4

Kropka TV

b.d.

57 336 611 zł

b.d.

Przyjaciółka

b.d.

57 043 061 zł

b.d.

Flesz

50 732 716 zł

55 129 766 zł

8,7

Polityka

46 651 598 zł

54 197 266 zł

16,2

razem

2 149 084 640 zł

2 525 867 662 zł

17,5

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl”, „Viva” i „Party” z największymi wzrostami reklamowymi, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uczmy się pisać poprawnie
przychody reklamowe "wzrosły dwukrotnie bardziej niż cały segment reklamowy magazynów"??? rany, co autor miał na myśli?
0 0
odpowiedź
User
Analityk
Jakim cudem Wprost ma z reklam dwa razy więcej niż Polityka, która sprzedaj 3 razy więcej egzemplarzy? Że o profilu czytelnika nie wspomnę. Czy ktoś to wytłumaczy?
0 0
odpowiedź
User
do Analityk
a tylko nakład się liczy przy wydatkach?
0 0
odpowiedź