SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w tv reklamie: ponad 200 mln zł, Polsat przed TVN

W drugim tygodniu br. cennikowo na reklamę telewizyjną wydano 213 mln zł. Wśród nadawców największe wpływy osiągnęły Polsat i TVN.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w drugim tygodniu stycznia cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były o prawie 30 mln zł wyższe niż w pierwszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Niezmiennie zdecydowanie najwięcej przeznaczono na reklamy leków i produktów zdrowotnych. Wydatki na reklamy tych artykułów oraz żywności wzrosły w skali tygodnia po ok. 9 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (9-15 stycznia 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
Produkty zdrowotne, leki70 120 012,65 zł32,91
Żywność36 466 062,10 zł17,12
Rozrywka, kultura22 152 482,45 zł10,4
Telekomunikacja19 245 965,00 zł9,03
Środki osobistej pielęgnacji ciała15 626 358,10 zł7,33
Finanse13 029 626,20 zł6,12
Motoryzacja, transport12 620 868,00 zł5,92
Domowe środki czystości8 060 243,20 zł3,78
Sprzedaż5 709 392,10 zł2,68
Usługi3 424 622,10 zł1,61
Produkty dla dzieci2 980 789,00 zł1,4
Wyposażenie domu i biura2 461 416,00 zł1,16
Produkty dla zwierząt396 236,00 zł0,19
Budownictwo4 600,00 zł0
Inne703 750,00 zł0,33
Razem:213 063 212,40 zł


Wśród stacji telewizyjnych największe wpływy reklamowe osiągnął Polsat, który zarobił z reklam prawie 5 mln więcej niż tydzień wcześniej. Dzięki temu wyprzedził TVN, którego przychody reklamowe wzrosły w skali tygodnia o 1,5 mln zł. 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (9-15 stycznia 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
Polsat34 156 645,00 zł16,03
TVN30 989 540,00 zł14,54
TVP118 830 490,00 zł8,84
TVP213 001 735,00 zł6,10
Discovery6 028 070,00 zł2,83
AXN5 759 350,00 zł2,70
TLC4 780 520,00 zł2,24
TVN244 545 585,00 zł2,13
VIVA Polska4 502 220,00 zł2,11
TV44 395 895,00 zł2,06
Polo TV3 435 760,00 zł1,61
TV Puls3 372 510,00 zł1,58
National Geographic3 370 100,00 zł1,58
Discovery Science3 204 175,00 zł1,50
TVN73 164 870,00 zł1,49
Discovery World3 152 235,00 zł1,48
Comedy Central2 914 705,00 zł1,37
Polsat22 751 630,00 zł1,29
TVP INFO2 648 960,00 zł1,24
Disney XD2 561 475,00 zł1,20


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w tv reklamie: ponad 200 mln zł, Polsat przed TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl