Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
W styczniu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu br. uplasowała się na poziomie 793 033 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 6,02 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,06 proc. i ustabilizowała się na poziomie 330 858 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w styczniu 2016 roku wyniósł 172 546 egz., po spadku o 8,68 proc.
Na ostatnim, czwartym miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 18,58 proc. i wyniosła 85 621 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 049 872 |
793 783 |
793 033 |
1 147 451 |
845 055 |
843 830 |
To & Owo |
493 728 |
330 858 |
330 858 |
540 025 |
359 854 |
359 854 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
261 923 |
172 546 |
172 546 |
288 944 |
188 950 |
188 950 |
Program TV |
167 501 |
106 447 |
85 621 |
202 696 |
128 122 |
105 156 |
W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 6,16 proc.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|||||
ZKDP |
styczeń 2016 |
grudzień 2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 049 872 |
793 783 |
793 033 |
1 098 639 |
845 898 |
845 098 |
To & Owo |
493 728 |
330 858 |
330 858 |
507 734 |
340 175 |
340 175 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
261 923 |
172 546 |
172 546 |
264 470 |
172 724 |
172 724 |
Program TV |
167 501 |
106 447 |
85 621 |
167 824 |
105 726 |
86 151 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany