SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki telewizyjne: zyskały tylko „Teleprogramy”, liderem „Tele Tydzień”

W kwietniu br. prawie wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Teleprogramy”. Liderem pozostał „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku uplasowała się na poziomie 949 356 egz., co oznacza spadek względem kwietnia 2012 roku o 8,98 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,47 proc. i ustabilizowała się na poziomie 393 256 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem jednak spadła o 9,29 proc. do 174 877 egz.

Natomiast na czwartą pozycję spadł, także wydawany przez Wydawnictwa Bauer, „Tele Max”. Średni sprzedażowy wynik tego pisma wyniósł 173 811 egz., po spadku o 12,59 proc.

Oczko niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 15,86 proc. do poziomu 153 060 egz.

Jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się może tygodnik „Teleprogramy” (Teleprogramy). Wynik tego pisma w kwietniu br. wyniósł 36 323 egz., po wzroście o 1,35 proc.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

949 356

1 043 076

To & Owo

393 256

420 473

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

174 877

192 783

Tele Max

173 811

198 853

Super TV

153 060

181 901

Program TV

114 737

119 681

Teleprogramy

36 323

35 839


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Tydzień” - było to 8,10 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

949 356

1 033 012

To & Owo

393 256

413 165

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

174 877

188 813

Tele Max

173 811

184 775

Super TV

153 060

160 449

Program TV

114 737

124 275

Teleprogramy

36 323

37 489


Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne: zyskały tylko „Teleprogramy”, liderem „Tele Tydzień”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl