Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
W pierwszych dziewięciu miesiącach bieżącego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła 859 136 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,58 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,23 proc. i ustabilizowała się na poziomie 362 621 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 176 613 egz., po wzroście o 6,18 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 15,23 proc. i wyniosła 29 156 egz.
Wirtualnemedia.pl |
I-III kwartał |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 171 126 |
861 130 |
859 136 |
1 208 737 |
912 118 |
909 926 |
To & Owo |
547 490 |
362 621 |
362 621 |
553 398 |
378 616 |
378 616 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
264 175 |
176 613 |
176 613 |
253 072 |
166 328 |
166 328 |
Program TV |
208 979 |
126 761 |
103 598 |
223 988 |
140 351 |
113 427 |
Teleprogramy |
64 019 |
29 156 |
29 156 |
67 823 |
34 396 |
34 396 |
We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem września ub.r. zmniejszył się o 10,15 proc. do poziomu 824 576 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (349 655 egz.; spadek o 7,42 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (188 902 egz., wzrost o 17,60 proc. - jedyny w zestawieniu).
Również w tym ujęciu najwięcej straciły „Teleprogramy” - było to 17,85 proc. do 25 700 egz.
Wirtualnemedia.pl |
wrzesień |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 135 948 |
827 236 |
824 576 |
1 300 146 |
919 487 |
917 687 |
To & Owo |
544 993 |
349 655 |
349 655 |
589 976 |
377 664 |
377 664 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
281 965 |
188 902 |
188 902 |
244 961 |
160 625 |
160 625 |
Program TV |
201 082 |
124 935 |
102 949 |
209 348 |
132 924 |
107 808 |
Teleprogramy |
56 530 |
25 700 |
25 700 |
63 234 |
31 284 |
31 284 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Kurier TV” na plusie wśród tygodników telewizyjnych po trzech kwartałach